کد مطلب: 

212147

ادعای عجیب یک بازیگر: 2 سیمرغ طلب دارم!

بازیگر فیلم "رگ خواب" گفت: به صراحت این نکته را می‌گویم که من دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر طلب دارم.
ادعای عجیب یک بازیگر: 2 سیمرغ طلب دارم!

به گزارش جام جم، کورش تهامی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در جشن تولد 48 سالگی خود درباره آرزوهایش گفته و ابراز امیدواری کرده که یک روزی برنده اسکار شود. در ادامه بخشهایی از صحبتهای این بازیگر را از ایران آرت خواهید خواند.

** وضعیت تئاتر امروز ایران درگیر حواشی شده است و گرچه حجم تماشاگران بیشتر شده، اما نمایش‌ها تا اندازه‌ای بی‌کیفیت شده‌اند. اگر در گذشته کار خوبی روی صحنه می‌رفت، دلیلش این بود همه عوامل با جان و دل کنار هم جمع می‌شدند و هدفشان این بود کار درستی بسازند و اتفاقی ماندگار را رقم بزنند.

** آرزوهایم زیاد است اما مجبورم فقط تعدادی از آنها را بگویم. اولین آرزویی که به ذهنم می‌رسد این است که دلم می‌خواهد در زندگی شخصی‌ام آدم موفقی باشم. دلم می‌خواهد شریک خوبی برای همسرم و حتی بقیه اطرافیانم باشم.

** قضاوت‌ها و داوری‌های جشنواره‌ای چون فیلم فجر، می‌تواند تاثیر زیادی روی مسیر کاری و آینده فرد داشته باشد و زندگی هنری یک آدم را عوض می‌کند. به صراحت این نکته را می‌گویم که من دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر طلب دارم. خیلی راحت از بازی‌ام در «به رنگ ارغوان» و «رگ خواب» گذشتند.

** به رنگ ارغوان را سال 82 بازی کردم و کار، سال 88 مورد ارزشیابی قرار گرفت. سال88 برای فیلمی کاندیدا شدم که هفت هشت سال پیش بازی‌اش کرده بودم و این اصلا قابل ارزیابی و مقایسه با بازی‌های دیگر دوستانم نبود. با این حال تاکید می‌کنم با تمام وجودم در آن فیلم بازی کردم.

** بسیاری اوقات وقتی می‌خواهند کاری بسازند، به سراغ اجناس و افراد ارزان می‌روند. حتی در زمینه انتخاب لباس شخصیت‌ها می‌گویند ببینید در کمد خودتان چه لباسی دارید و بیاورید! من ابدا این را قبول نمی‌کنم؛ جز در مواردی خاص که احساس کنم لباسی دارم که به تن نقش می‌خورد. یعنی چه بازیگر خودش لباس بیاورد؟ مگر هر آدم چند دست لباس دارد؟

اما مراسم تولد کورش تهامی و هدیه‌ای که جام‌جم به او اهدا کرد، با حاشیه جالبی هم همراه بود! او هنگام دریافت جایزه‌اش که از جنس صنایع‌دستی کشورمان بود، گفت: امیدوارم روزی اسکار بگیرم!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-25 09:57

افزودن دیدگاه جدید