کد مطلب: 

211743

پرسپولیس محروم با این کلک دو ستاره سایپا را از چنگ استقلال در می‌آورد؟

پرسپولیس به دلیل محرومیت از سوی فیفا باید تنها بتواند از امید عالی شاه استفاده کند.
پرسپولیس محروم با این کلک دو ستاره سایپا را از چنگ استقلال در می‌آورد؟

به گزارش خبرآنلاین، پرسپولیس در تابستان باید دومین محرومیتش از پنجره نقل و انتقالات را سپری کند اما قرمزها دنبال راهکارهایی هستند تا شاید این مجازات بخشیده شود. آنها غیر از طرح شکایت در دادگاه ، دارند بررسی می کنند با چه ترفندهایی می توانند بازیکنان خوب لیگ را جذب کنند. یکی از این راهکارهای ایده ای بود که استقلالی ها فکر می کردند بشود از آن بهره گرفت اما عملی نبود . یعنی جذب بازیکن آزاد بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در 15 شهریور!

این شیوه اما عملا برای شان اجرایی نیست چون آنها تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات بعدی چنین اجازه ای را نخواهند داشت تا هیچ بازیکنی را بگیرند.

البته یک راهکار دیگر این است که بررسی کنند و ببینند اجازه خرید بازیکن زیر 23 سال خواهند داشت. آنها همین حالا می توانند در زمان محرومیت از بازیکنان تیم های زیر 23 سال شان بهره بگیرند و این بازیکنان را به ترکیب تیم اصلی اضافه کنند.

در صورتی که بتوانند بازیکنان جدیدی را از لیگ برتر برای تیم امید شان که محرومیت ندارد ، جذب کنند و قرارداد امضا کنند و برای شان کارت بازی در تیم بزرگسالان صادر کنند. شاید این فرصت را داشته باشند تا از یاران جدید استفاده کنند.

امسال و در صدر لیست بازیکنان مورد نظر مربیان استقلال و پرسپولیس دو ستاره هیجان انگیز دیده می شود. مهدی ترابی و علی قلی زاده ، دو وینگر رویایی سایپا که هر دو حدود 22 سال دارند و سهمیه امید محسوب می شوند. بازیکنانی که توان بازی در جام جهانی را هم دارند و همین حالا کارلوس کی روش آنها را در لیست 30 نفره فاصله 50 روز به جام جهانی دارد.

اگرچه سایپا گفته این دو را فقط به اروپا می فرستد و در غیر این صورت در کنار تیم علی دایی باقی خواهند ماند اما برانکو هم مثل شفر علاقه ویژه ای به این دو نفر دارد و اگر قرار به عدم توافق با وحید امیری باشد ، جذب شان برایش بسیار حیاتی خواهد بود. اما باید دید قوانین فیفا چنین اجازه ای به آنها می دهد تا بر سر این دو بازیکن مورد نظر استقلال با سایپایی که گفته رضایتنامه شان را نمی دهد ، رقابت کنند؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-19 14:33

افزودن دیدگاه جدید