کد مطلب: 

211323

نحوه تامین امنیت مسی، رونالدو و سپرهای فلزی در محل تمرین

معاون نخست‌‌وزیر روسیه درباره تامین امنیت ستاره‌های فوتبال همانند لیونل مسی (آرژانتین) و کریستیانو رونالدو (پرتغال) در جام جهانی ۲۰۱۸ توضیحاتی ارائه داد.
نحوه تامین امنیت مسی، رونالدو و سپرهای فلزی در محل تمرین

به گزارش خبرورزشی، به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، ویتالی موتکو در واکنش به نحوه تامین امنیت ستاره‌هایی همانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در زمان برگزاری دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه گفت: اقدامات امنیتی صورت‌گرفته بی‌سابقه است. زمین‌‌های تمرین تیم‌های ملی محفوظ از چشم‌های کنجکاو با نرده‌ها و سپرهای فلزی بسته خواهند بود. این مسائل الزام‌های فیفا است و هیئت‌های آرژانتین و پرتغال نیز به روسیه آمدند و از برنامه‌های اجرایی راضی بودند.

معاون نخست‌وزیر روسیه در ادامه با اشاره به برنامه‌های ویژه برای تیم‌های پرستاره جام جهانی 2018 فوتبال اظهار داشت: نمی‌خواهم وارد جزئیات  شوم اما در محدوده مسکو دانش‌آموزان مدارس ورزشی در محل تمرین تیم‌های ملی پرستاره همانند آرژانتین و پرتغال حضور خواهند یافت.

موتکو درباره درخواست‌ها و انتظارات ویژه تیم‌های ملی پرتغال (حریف ایران در گروه B جام جهانی 2018) و آرژانتین خاطرنشان کرد: از شما خواهش می‌کنم پیش‌بینی نکنید. من از همه برای بازدید از کمپ‌های تیم‌های ملی در ماه می میلادی دعوت می‌کنم. ببینید که چطور کارها را پیش‌ بردیم و می‌خواهیم به دنیا میهمان‌نوازی روسیه را نشان دهیم. می‌خواهیم که همه در روسیه احساس بودن در وطن خود را داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-12 23:55

افزودن دیدگاه جدید