کد مطلب: 

211245

بلیت‌های لحظه آخری، کلاهبرداری قانونی ایرلاین‌ها

مجلس در برخورد با این نوع تخلفات و اجحاف در حق مردم کوتاه نمی آید.
بلیت‌های لحظه آخری، کلاهبرداری قانونی ایرلاین‌ها

به گزارش خانه ملت، محمد دامادی با اشاره به نارضایتی عدیده مردم در خصوص کلاهبرداری برخی ایرلاین ها، گفت: بلیت های لحظه آخری مصداق بارز کلاهبرداری قانون ایرلاین ها از مردم است.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری سرگردانی مسافران کیش به تهران، افزود: مسافرانی که بلیت عزیمت به این سفر را با نهایت 30 هزار تومان تهیه کرده اند برای بازگشت نیز بر روی چنین نرخی برنامه ریزی کرده اند، اما اکنون مطالبه رقمی در حدود 800 هزار تومان می شود.

بلیت های لحظه آخری باید به صورت دو طرفه فروخته شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه بلیت های لحظه آخری باید به صورت دو طرفه فروخته شود، تصریح کرد: دولت به ویژه وزارت راه و شهرسازی باید یک بار برای همیشه جلوی رانت ایجاد شده در مسیر فروش بلیت های چارتری را بگیرد.

دامادی با تاکید بر اینکه رقابت در نرخ بلیت هواپیما در مسیرهایی که جایگزین دارند مشکلی ایجاد نمی کند، گفت: در مسیری که امکان جابه جایی مسافر با حمل و نقل ریلی و جاده ای وجود ندارد، این نوع رقابت های قیمتی به صلاح نبوده و مصداق بارز تخلف است.

وی با بیان اینکه این نوع رفتارها و افزایش نرخ بلیت ها به افزایش ترددهای جاده ای و در نهایت بیشتر شدن تصادفات و تلفات منجر می شود، افزود: دولت بداند که در صورت بی توجهی به تبعات تخلف محرز ایرلاین ها، باید سالانه رقم زیادی را صرف جبران خسارت های ناشی از فوت افراد کند.

ساماندهی حمل و نقل هوایی راهکاری برای کاهش تصادفات جاده ای

این نماینده مردم در مجلس دهم، ساماندهی حمل و نقل هوایی را راهکاری برای کاهش تصادفات جاده ای خواند و تصریح کرد: نباید با سوء مدیریت ها باز هم به رشد تصادفات دامن بزنیم، از این رو مجلس در برخورد با این نوع تخلفات و اجحاف در حق مردم کوتاه نمی آید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ضمن تذکر جدی به سازمان هواپیمایی از مسئولان مربوطه می خواهم یک بار برای همیشه نرخ بلیت های چارتری را از حوزه تخلف های احتمالی رها کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-10 20:11

افزودن دیدگاه جدید