کد مطلب: 

210231

خداحافظی بازیگر معروف به خاطر عشق به شوهرش!

کامرون دیاز، بازیگر سرشناس هالیوود قصد دارد از دنیای بازیگری خداحافظی کند.
خداحافظی بازیگر معروف به خاطر عشق به شوهرش!

به گزارش سی نما، مدت‌هاست که «کامرون دیاز» در هیچ فیلمی بازی نکرده و طرفدارن این بازیگر به دنبال توضیحی در این مورد هستند. «سلما بلیر» که از دوستان نزدیک «دیاز» محسوب می‌شود به تازگی اعلام کرد که او از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است.

«دیاز» با بازی در فیلم «The Mask» به همراه «جیم کری» به دنیای سینما وارد شد و مدتی زیادی طول نکشید تا او شهرت زیادی بدست آورد، او که پیشتر به شغل مدلینگ مشغول بود علاقه زیادی برای بازی در فیلم‌های کمدی از خود نشان داد. در طی ۲۰ سال فعالیتش در هالیوود او موفق به کسب موفقیت‌های زیادی برای بازی در فیلم‌هایی مانند «There’s Something About Mary»، «Charlie’s Angels»، «Gangs of New York» و «Bad Teacher» شد. دیاز پس از بازی در فیلم‌های «Annie»، «S Tape» و «The Other Woman» در سال ۲۰۱۴ در هیچ فیلمی ظاهر نشده است. «بلیر» که به همراه «دیاز» در فیلم «The Sweetest Thing» حضور داشت درباره عدم حضور این بازیگر گفت:

من چند روز پیش با «کامرون» قرار ناهار داشتم، ما در حال صحبت درباره فیلم «The Sweetest Thing» بودیم و علی‌رغم علاقه من برای ساخت قسمت دومی برای این فیلم، «کامرون» بسیار بی علاقه ظاهر شد. او اشاره کرد که زندگی خوبی در حال حاضر دارد و با بازیگری خداحافظی کرده و دلیلی نمی‌بیند که دوباره وارد این عرصه شود. او در حال حاضر خوشحال است.

«دیاز» ۴۵ ساله در سال ۲۰۱۵ با «بنجی مدن» ازدواج کرد و خوشحال بودن و عدم حضور او نشانگر تمرکز «دیاز» بر زندگی زناشویی است. برای یک بازیگر معروف کمی عجیب است که بازنشسته شود اما با توجه به رکورد فروش او در باکس آفیس او دیگر نیازی به فیلم بازی کردن ندارد. ساخت انیمیشن «Shrek 5» برای سال ۲۰۱۹ تایید شده و فیلمنامه آن تکمیل شده است، شاید «مایک مایرز» بتواند او را راضی کند تا برای بار آخر نقش «فیونا» را در این انیمیشن بر عهده بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-21 15:58

افزودن دیدگاه جدید