کد مطلب: 

208962

شفر: پرسپولیس بزن زیرش بازی کرد!

سرمربی استقلال گفت: پرسپولیس در دقایقی از بازی بزن زیرش بازی کرد.
شفر: پرسپولیس بزن زیرش بازی کرد!

به گزارش ایسنا، شفر بعد از پیروزی در داربی گفت: این بازی برای هوادارانمان مهم بود و مهم است که پادوانی برگردد. به تیمم تبریک می‌گویم. به خاطر شخصیت تیم، شور و شعف در فوتبال ایران این فوتبال را دوست دارم. بازیکنانمان شاید مقداری برای این بازی عصبی بودند. در لحظاتی از بازی پرسپولیس با بازی بزن زیرش بازی می‌کردند اما نمی‌دانستند که مدافعان خوبی داریم.

او افزود: دیروز گفتم بازی العین برایمان مهم است اما مردم گفتند چرا؟ بازیکنان امروز توان زیادی گذاشتند و نیاز به استراحت دارند.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر همچنین در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب داربی ۸۶ گفت: اول از همه بسیار خوشحالم. امروز در جلسه‌ای که پیش از بازی داشتیم یک ویدئو از پادوانی داشتیم. او از بیمارستان برای تیم ما آرزوی موفقیت کرده بود. الان خیلی برایم مهم‌ر شده که داربی را بردیم. خیلی بابت تیمم خوشحالم. دوباره ما تا سقف توانایی‌هایمان تلاش کردیم. قبل از بازی و بین دو نیمه عشق و علاقه به بازی کردن بین بازیکنان ما مشهود بود. بازی سختی بود. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است. برای ما خوب بود که پرسپولیس نیمه اول بدون منشا بازی کرد.

او افزود: بازیکنان ما مثل رحمتی مشکلاتی داشتند. رحمتی روی زانویش مشکل داشت. شاید اگر این طور ادامه پیدا کند با ویلچر هم برای ما بازی کند. همه می‌خواهند برای ما بازی کنند. نورافکن هم از مصدومیت برگشته بود و در دفاع چپ بازی کرد. نیمه اول اشتباهاتی داشت ولی نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد. امروز علاق، عشق و شخصیت تیمی ما بود که باعث برنده شدن ما شدند. ژنرال وسط زمین ما ابراهیمی بود. او به همراه شجاعیان و دیگران عالی بودند. ابراهیمی الان بهترین بازیکن تمام فوتبال ایران است. ما خوشحالیم ولی بازی سختی برابر العین داریم. آنها بازی ساده‌ای داشتند و خسته نیستند. ما فردا به امارات می‌رویم تا به سطح مد نظر برسیم و کار کنیم برای آن بازی. من و سایر هواداران تیم خوشحالیم. برای هوادارانمان خوشحالم. گفته بودم که استقلال و هوادارانش یک خانواده هستند. ما بعد از الهلال یک عیدی خوب به آنها دادیم و برای بازی با العین امیدوارم.

سرمربی استقلال درباره تفاوت نمایش تیمش در نیمه اول و دوم و این که آیا تیمش می‌تواند مقابل العین به نتیجه برسد، اظهار کرد: ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه اول موقعیت‌های گل زیادی نداشتیم. یک موقعیت گل برای وریا و یک موقعیت هم برای تیام. ما باید همیشه گل دوم را بزنیم. نیمه دوم وقتی منشا آمد داخل مشخص بود که پرسپولیس به دنبال توپ بلند بود. چیزی که شما گفتید درست است. ما سرزن‌های خوبی داریم. همین طور باقری که توپ را به خوبی دفع می‌کرد. ما دو شانس برای گل دوم هم داشتیم. ما توپ را جلو نگه نداشتیم و یک بار توسط انصاری هم می‌شد گل بزنیم. ما ترسی از بازی با پرسپولیس نداشتیم. اما درباره العین باید بگویم آنها را می‌شناسم چون مربی آنجا بوده‌ام.

او ادامه داد: کسانی مثل عبدالرحمان را من به آنجا آوردم. آنها تیم بسیار خوبی هستند. آنها بازی راحتی داشتند ولی استرسی را که ما امروز داشتیم آنها متحمل نشدند. مشکل برای آماده سازی پیش از فصل بود. ما برخی تمرینات اختصاصی با برخی بازیکنان می‌کنیم. پایه بدنسازی تیم وقتی که من آمدم خوب نبود برای همین تمرینات فردی برای برخی بازیکنان داریم. مثل قربانی که آمد به زمین. او جنگنده است ولی به کارهای بیشتری نسبت به وریا نیاز دارد. امیدوارم راهی پیدا کنیم تا بازیکنان در بازی بعدی همگی در یک سطح باشند. ما الان ۷۰-۸۰ درصد چیزی هستیم که من می‌خواهم. ما یک راه طولانی و سخت پیش رویمان است. من ۴-۵ ماه پیش گفتم که راه سختی پیش روی ما است. برای ساختن تیم، زمان می‌خواهیم ولی من بیشتر از این‌ها می‌خواهم. الان برده‌ایم ولی این برای من کافی نیست. باید ببینیم برای لیگ قهرمانان چه کار می‌توانیم بکنیم.

وی درباره آمار پاس‌های تیمش در این دیدار گفت: من به شما گفتم که فقط تیام بازیکن تازه استقلال است. ما باید کار کنیم روی مسائل مختلف و آمادگی جسمانی. در نیمه اول ما خیلی خوب بازی کردیم. مهاجم دوم وارد زمین شد ولی ما توپ را زیاد جلو نگه نداشتیم. نگران بودیم که اسماعیلی اخراج شود چون یک کارت گرفته بود. تیام به خاطر مصدومیت بالای ابرویش دچار مشکل شد ولی در نهایت ما بردیم. برای ما خوب بود که پرسپولیس ایده‌ای جز بازی بلند نداشت. یک شانس برای جابر هم داشتیم. اگر او گل می‌زد کسی این سوال‌ها را نمی‌پرسید. مهم نیست چقدر در یک بازی پاس می‌دهیم، مهم پاس آخری است که می‌تواند گل شود.

شفر در پاسخ به این سوال که آیا واقعا پرسپولیس بزن زیرش بازی می‌کرد و نظرش راجع به این که افتخاری گفته منتظر لیست او است گفت: من راجع به لیست چیزی نمی‌گویم. درباره آن فعلا چیزی نمی‌دانم. من نمی‌گویم پرسپولیس همیشه این طور بازی می‌کند. امروز آنها در نیمه دوم این طور بودند که برای ما هم خوب بود. ما چهار سرزن خیلی خوب داشتیم. بیشتر توپ دوم‌ها را هم ما می‌گرفتیم. یکی از مشکلات ما این بود که خیلی توپ را جلو نگه نمی‌داشتیم و آن توپ‌ها برمی‌گشت. دیروز هم گفتم که فوتبال در ایران نسبت به شش ماه گذشته خیلی بهتر شده است. شاید آن زمان خیلی تیم‌ها بزن زیرش بازی می‌کردند ولی الان این گونه نیست.

وی درپاسخ به این سوال که آیا به خاطر حضور او در ایران تیم‌ها دیگر بزن زیرش بازی نمی‌کنند گفت: من سرمربی استقلال هستم نه سایر تیم‌ها.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا زمین خوردن برخی بازیکنان استقلال دلیل فنی داشت، اظهار کرد: شما فوتبال بازی می‌کنید؟ می‌خواهید من چه جوابی به این سوال بدهم؟ شما باید بابت بازی که امروز دیدید خوشحال باشید. دو بازیکن ما امروز گرفتگی عضله داشتند و با درد بازی کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2018-03-01 18:25

افزودن دیدگاه جدید