کد مطلب: 

208961

برانکو: در داربی با یک اشتباه همه چیز عوض می‌شود

سرمربی پرسپولیس گفت: داربی همین است. با یک اشتباه همه چیزعوض می‌شود.
برانکو: در داربی با یک اشتباه همه چیز عوض می‌شود

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: متاسفانه موفق نشدیم شادی مورد نظر را به هواداران هدیه کنیم. داربی همین است. یک اشتباه و سپس همه چیز عوض می شود.

او افزود: من برد را به استقلال تبریک می‌گویم. به بازیکنانم هم تبریک می‌گویم چون خوب بودند. بدترین نیمه اول این فصل‌مان را ارائه دادیم و پاسکاری خوبی نداشتیم. مسئله داربی تاثیرش را روی بازیکنان گذاشته بود. نیمه دوم ابتکار عمل دست ما بود و مدام موقعیت‌هایی در شلوغی ایجاد می‌شد. طبیعی است وقتی ۲۰ بازیکن در یک جا جمع می‌شوند، سخت است از موقعیت‌ها استفاده کنید. تکرار می‌کنم که بخاطر هوادارانمان غمگینم و اینکه نتوانستیم با برد آنها را خوشحال کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا ارسال‌های تیمش بی‌هدف بود و آیا قبول دارد تیمش بی‌دقت بود، گفت: بله دقیقا دقت عمل کم بود. همانطور که عرض کردم به سختی می‌شود وقتی که ۲۰ بازیکن یک جا جمع شده‌اند توپ را به گل تبدیل کرد. شاید توپ در این مواقع به جای مناسب ارسال نمی‌شد. متاسفانه این بازی را باختیم. اشتباهی که در همان نیمه اول مرتکب شدیم به قیمت باختمان شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تغییر تاکتیک نداد و سیستم تیمش را رو به جلوتر نکرد، گفت: من از انتقاد ناراحت نمی‌شوم و این حق شماست که نظر بدهید. مشکل این است که ما نیمه اول نتوانستیم بازی مد نظرمان را داشته باشیم و توپ را زود از دست می‌دادیم. وقتی به موقعیت هم می‌رسیدیم خیلی راحت توپ را از دست می‌دادیم. تلاش کردیم با تعویض‌ها تغییری ایجاد کنیم و کل نیمه دوم اختیار عمل دست ما بود. خیلی سخت است مقابل استقلال موقعیت زیادی ایجاد کنید.

برانکو در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه شفر گفته تیمش بکش زیرش بازی می‌کرده، گفت: من باید اعتراف کنم که نظر شفر را متوجه نشدم. آیا او انتظار داشته ما نیمه فعال بازی کنیم تا بیشتر گل بزنند؟ نیمه اول خوب بودند ولی نیمه دوم ما کاملا مسلط بودیم و فشار می آوردیم. در داربی اشتباه، قیمت گزافی دارد. آنها از اشتباه ما استفاده کردند و گل زدند.

او درباره قدرت استقلال در پاسهای کوتاه گفت: من قبلا هم گفته بودم آنها قدرت بالایی دارند و تیمی عالی هستند. آنها ۱۶ امتیاز عقب هستند چون ما ثبات بالایی در طول فصل داشتیم. ما تیمی هستیم که ملی پوشان زیادی دارد. استقلال هم ملی پوشان زیادی دارد. آنها تیام را هم جدیدا گرفته اند. استقلال اتفاقی به اینجای جدول نرسیده است. به هرحال داربی مسابقه خاصی است و روند خودش را دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-03-01 18:12

افزودن دیدگاه جدید