کد مطلب: 

207795

یغما گلرویی به حاتمی‌کیا: مظلوم‌نمایی‌ شما واقعاً نوبر است!

یغما گلرویی در انتقاد به صحبتهای حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فجر نوشت: شگرد آقای حاتمی کیا برای واکسینه کردن فیلمشان در مقابل منتقدان، اشتباه است.
یغما گلرویی به حاتمی‌کیا: مظلوم‌نمایی‌ شما واقعاً نوبر است!

به گزارش ایران آرت، صحبتها، انتقادات و گلایه های ابراهیم حاتمی کیا در اختتامیه جشنواره فیلم فجر با انتقادات فراوانی در فضای مجازی همراه بوده است.

یغما گلرویی، ترانه سرا و شاعر کشور نیز به صحبتهای حاتمی کیا واکنش نشان داده است.

گلرویی در صفحه شخصی خود نوشت:

"شگرد اشتباه آقای کارگردان"

فیلم ساختن با بودجه هیچ سازمان و نهادی تا وقتی تفکر و خطی را به اثری حقنه نکند به خودی خود نمی تواند قابل نقد باشد چون به لطف شرایط گل و بلبل، سرمایه های هنگفت در روزگار ما دست همین سازمانها و نهادها و ارگانهاست و اغلب - نه همه - تهیه کننده های ظاهرن خصوصی هم به شکل پنهانآشکار به همین نهادها وصلند. پس یا باید از خیر ساختن آثار پر هزینه گذشت یا - به شرط مستقل ماندن و راه ندادن نگاه سرمایه گذار به اثر - با همانها کار کرد و فیلم ساخت اما دیگر گله گذاری و مظلوم نمایی کارگردانی که کمیت وجودش همواره به سرمایه ی حکومت و نهادهای مختلفش وصل بوده در اختتامیه جشنواره فجر واقعن نوبر است. در ضد هنر بودن صدا و سیما که حرفی نیست ولی پیداست این سازمان با سالهای سال پخش و تبلیغ کردن آثار ایشان به شدت بدعادتشان کرده اند که حالا تنها به خاطر نقدی که در برنامه ای به فیلمشان شده اینگونه وامصیبتا سر می دهند و شکایت به خدا می برند. پنهان شدن آقای حاتمی کیا پشت آقای قاسم سلیمانی و گریستن ایشان برای فیلمشان را دلیل خوب و بی ایراد بودن فیلم خود کردن حتا اگر شگرد جدید تاراندن منتقدان فیلمهایشان باشد هم شگرد مناسبی نیست. آقای سلیمانی در هر جایگاهی باشند، هنرمند و منتقد سینما نیستند و این شگرد آقای حاتمی کیا برای واکسینه کردن فیلمشان در مقابل منتقدان، اشتباه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-12 17:51

افزودن دیدگاه جدید