کد مطلب: 

205661

سیگاری‌ها برای درمان ریه آسیب دیده خود سیب و گوجه فرنگی بخورند

تردیدی وجود ندارد که دل کندن از سیگار برای آنها که سال هاست به آن وابسته هستند سخت و در مواردی غیر ممکن است. اغراق نیست اگر بگوییم مهم ترین عارضه این اتفاق افزایش شیوع بیماریهای قلبی و ریوی میان این گروه از مردم است. اگرچه درمان چنین مشکلاتی گاه غیرممکن به نظر می رسد؛ ولی می‌توان با مصرف بعضی مواد غذایی ساده و ارزان این مشکلات را به حداقل رساند.
سیگاری‌ها برای درمان ریه آسیب دیده خود سیب و گوجه فرنگی بخورند

به گزارش شفقنا زندگی، ممکن است قدری در نظر ما عجیب باشد، اگر بدانیم مصرف روزانه سیب یا گوجه فرنگی تا حد بسیاری از اضمحلال و ابتلا به بیماری های ریوی و تنفسی جلوگیری می کند. بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، افزایش طول عمر یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های مصرف دو عدد گوجه فرنگی در طول روز است. آنچه اهمیت دارد، این است که چنین ویژگی تنها و تنها در نوع تازه این خوراکی نهفته است.

به صورت میانگین ریه افراد سیگاری 10 سال پیرتر از سن واقعی آنهاست؛ اما رعایت رژیمی که سیب و گوجه فرنگی دو جزء جدایی ناپذیر آن باشند باعث بازگشت برخی کارکردهای این دو عضو می شود. چنین تأثیر بی نظیری تنها زمانی محقق می شود که فرد روزی سه عدد سیب یا دو عدد گوجه فرنگی مصرف کند؛ و نه کمتر. در واقع، مواد موجود در این دو میوه هم چون یک چتر نگهبان مانع آسیب بیشتر به ریه می شوند و پس از مدتی به ترمیم آن کمک می کنند.

بنابراین، سیب و گوجه فرنگی برای آنهایی که روزگاری وابسته به سیگار بوده اند بهترین انتخاب است؛ چراکه آسیب های وارد شده به عضو تنفسی آنها را تقلیل می دهد. به عبارت دیگر، سه عدد سیب یا دو عدد گوجه فرنگی کارکردی به مراتب بیشتر و اثرگذارتر از داروهای شیمیایی در بدن دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-26 11:39

افزودن دیدگاه جدید