کد مطلب: 

203824

گزارش آگهی/ بهترین ساعت پرواز و بهترین روز خرید بلیط هواپیما چه زمانی است؟

سفر با هواپیما قواعد نانوشته بیشماری دارد که زمان، مهمترین آنهاست.
گزارش آگهی/ بهترین ساعت پرواز و بهترین روز خرید بلیط هواپیما چه زمانی است؟

سفر با هواپیما قواعد نانوشته بیشماری دارد که زمان، مهمترین آنهاست. این قاعده کلی شامل سال، فصل و حتی بهترین ایام و ساعات روز برای پرواز می‌گردد و به مسافران کمک می‌کند تا سفری به دور از تاخیرات پروازی، دست اندازهای هوایی و ترافیک فرودگاهی را تجربه کنند.

- همانطور که گفتیم خرید بلیط هواپیما زمان مخصوص به خود را دارد، هر بلیطی در هر زمانی از روز و در هر فصلی از سال، مناسب یک مقصد خاص نیست. به طور مثال سفر به گرجستان را در نظر بگیرید، هر چند که بلیط هواپیما تفلیس را می توانید در هر فصلی از سال خریداری نمایید اما این اهداف شما از سفر هستند که مناسب بودن زمان خریدتان را تعیین می کنند.

معمولاً بهترین زمان خرید بلیط هواپیما برای فصول سفر- ایام نوروز و تعطیلات تابستانی – 2 الی 3 ماه قبل از این ایام است اما باز هم بسته به روز سفرتان – روزهای تعطیل و آخر هفته – ممکن است شاهد تفاوت در نرخها باشید.

- برای یک خرید مقرون به صرفه تر می توانید یک الی دو هفته قبل از سفر، نوسان نرخی بلیط هواپیما مورد نظر خود را بررسی کنید. قیمت بلیط هواپیما پروازهای داخلی در اغلب روزهای عادی سال، تغییر چندانی نمی‌کند، مگر در مناسبتها و تعطیلات خاص، از این رو احتمال متضرر شدنتان در خرید این نوع بلیطها کمتر است.

- خرید در سه شنبه و چهارشنبه هر هفته، لزوماً بلیط های ارزانتری را نصیبتان نمی‌کند. فراموش نکنید قیمت بلیط چارتر به چارتر کننده آن بستگی دارد؛ این بلیط ها ممکن است در ایام به خصوصی از سال در مسیرهای پرتردد، حتی گرانتر از بلیط های سیستمی عرضه شوند، پس خرید بلیط هواپیما خود را محدود به روزهای پایانی هفته نکنید.

- در بیست و چهار ساعت اما بهترین زمان پرواز، صبح زود است. اغلب پروازهای این ساعت، به دلیل کم بودن مشکلات آب و هوایی، به موقع به مقصد می‌رسند و کمتر دچار نوسانات هوایی می‌شوند. علاوه بر اینها، کمتر پیش می‌آید که پروازهای صبحگاهی، دچار تاخیرات طولانی مدت شوند.

بد نیست بدانید این پروازها، طرفداران چندانی هم ندارند و همین امر نیز سبب می‌شود تا نسبت به سایر پروازها، بلیط های ارزانتری داشته باشند. مزیت دیگر سفر کردن در این ساعت از روز، ازدحام کمتر جمعیت در فرودگاههاست که موجب می‌شود مسافر زمان کمتری را در گیت امنیتی و صف تحویل بار و جامه‌دان، سپری کند. فراموش نکنید هر چه زمان زودتری به مقصد برسید، روز طولانی‌تری دارید و می‌توانید مدت زمان بیشتری را به انجام برنامه‌های خود در سفر اختصاص دهید.

و نکته آخر به پروازهای Red eye مرتبط است. واژه "پرواز چشم قرمز" یا همان (Red eye flight) به پروازهای آخر شبی اطلاق می‌گردد که از غرب به شرق حرکت می‌کنند. در این پروازها به دلیل حرکت هواپیما در جهت گردش خورشید، مسافر شب کوتا‌هتری را سپری می‌کند و صبح هنگام به مقصد می‌رسد؛ این موضوع سبب می‌شود تا علاوه بر اینکه خریدار بهای کمتری را برای بلیط هواپیما می‌پردازد، در مقصد نیز وقت بیشتری داشته باشد و در زمان خود صرفه جویی ‌کند.

گفتنی است پرواز در نیمه شب، موجب کمبود خواب مسافر شده و خستگی او را دو چندان می‌کند، از این رو، اینگونه پروازها کمتر برای سفرهای توریستی و تفریحی و اغلب برای سفرهای کاری به کار گرفته می‌شوند.

بهترین نرخ بلیط هواپیما، در کدام سایت عرضه می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از محبوب‌ترین و مطمئن ترین سایتها برای خرید انواع بلیط هواپیما، در کوتاهترین زمان ممکن و مناسب‌ترین قیمتهاست. قاصدک 24، در حقیقت یک موتور جستجوی حرفه ایست که با نمایش تمام بلیط های موجود در مسیر دلخواه، کاربر را در مقایسه، انتخاب و خرید یک بلیط هواپیما مناسب و مقرون به صرفه یاری می‌کند. جهت ورود به این سایت بر روی اینجا: بلیط هواپیما کلیک نمایید.

جالب است بدانید در قاصدک 24، کاربر می‌تواند هنگام رزرو بلیط هواپیما ارزان به مقاصد داخلی و خارجی، نظیر کیش، مشهد، دبی، استانبول و... را تعیین نماید. بدین معنا که پس از نمایش تمامی بلیطهای هواپیما موجود در مسیر دلخواه، قیمت بلیط هواپیما در فیلتر قیمت، قابل تغییر است و کاربر قادر به انتخاب بلیط هواپیما از بازه موجود (کمترین نرخ بلیط هواپیما در مسیر انتخابی تا بیشترین آن) است. همچنین با ارائه بلیط هواپیما از انواع شرکت های هواپیمایی همچون بلیط هواپیما ماهان، بلیط هواپیما ایران ایر، بلیط هواپیما معراج و .... مسافر امکان دریافت هر نوع بلیط را به دلخواه خود خواهد داشت.

قابل توجه است بلیط هواپیما خریداری شده از قاصدک 24، چه از طریق سایت این سامانه به آدرس www.ghasedak24.com و چه از طریق اپلیکیشن موبایل قاصدک 24، به صورت آنی قابل لغو و استرداد است. گفتنی است هزینه بلیط هواپیما لغو شده، پس از کسر جریمه مرتبط با شرکتهای هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیط های چارتری، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-03 14:33

افزودن دیدگاه جدید