کد مطلب: 

200690

معرفی پرطرفدارترین مقاصد سفرهای خارجی ایرانی‌ها

با توجه به نزدیک‌شدن به فصل گرما و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، شروع سفرهای بهاری و تابستانه، نگاهی داریم به ۵ مسیر پر طرفدار گردشگری خارجی برای ایرانیان.
معرفی پرطرفدارترین مقاصد سفرهای خارجی ایرانی‌ها

با شروع سفرهای بهاری و تابستانه، نگاهی داریم به ۵ مسیر پر طرفدار گردشگری خارجی برای ایرانیان.

ترکیه

کشور ترکیه به دلیل داشتن آب و هوای مناسب، سواحل زیبای مدیترانه و همچنین بار تاریخی غنی توانسته است برای سالیان متوالی اولین انتخاب ایرانیان برای سفر باشد.
عواملی مانند نزدیکی فرهنگی و ذائقه غذایی نزدیک با ایرانیان و همین‌طور صدور آنی ویزا در فرودگاه‌های ترکیه برای ایرانیان باعث شده که حتی ناامنی‌های اخیر این کشور هم نتواند باعث شود این کشور رتبه اول را نزد ایرانیان از دست دهد.

امارات

کشور امارات با تبدیل دبی به یکی از پویاترین شهرهای جهان توانسته نه تنها در سطح خاورمیانه بلکه در جهان به یکی از انتخاب‌های داغ برای گردشگری تبدیل شود؛ تفریحات متنوع، امنیت بالا، فروشگاه‌های عظیم، هتل‌های زنجیره‌ای، پارک‌های آبی و سواحل زیبای خلیج‌فارس همه در به دست آوردن دل ایرانیان برای رتبه دوم لیست نقش داشته‌اند.

آذربایجان

آذربایجان کشوری که نوروز را جشن می‌گیرد همیشه نزد ایرانیان محبوب بوده؛ ارزان بودن سفر و اقامت، موجب شده بسیاری از تورهای آذربایجان قیمت‌های پایین‌تری از تورهای داخلی داشته باشند. هم‌زبانی با بسیاری از ایرانیان و امکان عبور و مرور زمینی به این کشور توانسته آذربایجان را در لیست محبوب‌ترین کشورها برای گردشگران ایرانی جای دهد.

تایلند

بانکوک و پاتایا دیگر به نام‌های آشنا میان ایرانیان تبدیل شده‌اند؛ کشوری بسیار زیبا با سواحلی بی‌نظیر و فرهنگی بسیار متفاوت با ایران که موجب می‌شود تجربه‌ای متفاوت با آنچه در ترکیه و آذربایجان خواهید دید داشته باشید؛ سیستم گردشگری به‌روز و انتخاب‌های متنوع اقامت اقتصادی و لوکس، غذاهای عجیب و غریب و معابد تاریخی همه و همه تایلند را هر سال نزد ایرانیان محبوب‌تر می‌کنند.

هند

هند هفتمین کشور بزرگ در جهان با جمعیت بیش از یک میلیارد و قدمت تاریخی مانند امارات در سطح جهانی هم از کشورهای محبوب و سفرخیز است؛ شاید نتوان دیدنی‌ها و مناطق توریستی هند را در سفر یک هفته‌ای خلاصه کرد اما بافت شهری، قصرها و معابد، غارها، کوهستان‌ها، فستیوال‌ها، فیل‌سواری و تنوع بی‌نظیر حیات‌وحش همه باعث شده‌اند که هند به کشوری بسیار متفاوت تبدیل شود؛ هند از کشورهایی است که همیشه باید همراه دوستان و راهنمای تور خود گشت و گذار بپردازید زیرا خیابان‌ها از امنیت چندان بالایی برخوردار نیستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-15 14:30

افزودن دیدگاه جدید