کد مطلب: 

200373

واکنش دانش آشتیانی به خبر کذب برخی رسانه‌ها مبنی بر قاچاق پوشاک توسط دخترش

وزیر آموزش و پرورش خبر کذب برخی رسانه‌ها مبنی بر قاچاق پوشاک از سوی دخترش را بداخلاقی انتخاباتی و سناریوی تبلیغاتی در آستانه روز معلم دانست و گفت: اینجانب بنا به وظیفه شرعی و قانونی حق شکایت و پیگیری این کار را برای خود محفوظ می‌دارم.
واکنش دانش آشتیانی به خبر کذب برخی رسانه‌ها مبنی بر قاچاق پوشاک توسط دخترش

به گزارش سیتنا،  فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در کانال شخصی خود در تلگرام در این باره نوشته است:

" بسم الله الرحمن الرحیم

بداخلاقی‌های انتخاباتی و سناریوهای تبلیغاتی سرانجام در آستانه روز معلم دامنگیر من نیز گردید و خبری با عنوان قاچاق پوشاک درباره دخترم جعل شد. انتشار "اخبار جعلی" و دروغ که متأسفانه از جمله شگردها و تاکتیک‌های این روزهای کشور است، در این مورد خاص به سوالی از سخنگوی محترم قوه قضاییه تبدیل شد و پس از آن دستمایه تبلیغ و اتهام یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری علیه دولت در تلویزیون و برخی رسانه‌های بی‌اخلاق شد.

خوشبختانه حکم برائت دخترم از این اتهام و اعلام دروغ بودن خبر از سوی وزیر محترم دادگستری، حقیقت ماجرا را روشن کرد. در این سناریو و سناریوهایی از این دست، هیچ ابایی از تضییع حقوق، آبرو و حیثیت افراد وجود ندارد و عجله برای کسب قدرت، تمسک به هر امر خلاف شرع، اخلاق و قانون؛ مجاز شناخته می‌شود.

پیشینه و وضعیت زندگی خانوادگی من از دوران انقلاب و دفاع مقدس تاکنون چه در موقعیت معلمی و مسئولیت در دبیرستان مفید و چه در سطوح مختلف مدیریت اجرایی در دانشگاه‌ها و آموزش‌عالی روشن و دور از هرگونه منفعت طلبی، رانت‌خواری و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، مالی و اداری بوده و هست. من همواره از منافع شخصی در راه خدمت به مردم، کشور و نظام گذشته‌ام که گواه آن قبول وزارت آموزش و پرورش در شرایط دشوار برای کمک به اصلاح نظام تعلیم و تربیت است. قطعا هزینه این اصلاح و تلاش برای احقاق حقوق معلمان عزیز در این شرایط، منافع جریان‌هایی را به خطر می‌اندازد و اجرای سناریوهایی از این دست را متصور می‌سازد.

آنچه رخ داده است بیش از پیش من را بر این باور خود استوار می‌سازد که نقش تربیت در مدارس باید بر آموزش پیشی گیرد که اگر چنین بود این‌گونه ناجوانمردی‌ها را در حق کسی که خواسته یا ناخواسته مسئولیت تعلیم و تربیت فرزندانشان را به او سپرده‌اند روا نمی‌داشتند. این روزها سپری خواهد شد اما تأثیر این رفتارها بر دانش‌آموزان ما و نظام تعلیم و تربیت کشور چگونه خواهد بود؟

اینجانب بنا به وظیفه شرعی و قانونی حق شکایت و پیگیری این کار را برای خود محفوظ می‌دارم اما پیش از آن انتظار دارم نهادهای قضایی و حقوقی که موظف به دفاع از حقوق همه شهروندان هستند در برابر این تهمت و نشر اکاذیب بی‌تفاوت نمانند.

وَ اتَّقُوا فِتْنَةً لا تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُوا مِنْکُمْ خَاصَّةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقابِ»

فخرالدین دانش آشتیانی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-05 22:13

افزودن دیدگاه جدید