کد مطلب: 

185851

بدن زنان اسرائیلی خطرناک‌ترین سلاح موساد است

تارنمای "صدای اسرائیل"، بدن زنان یهودی را به عنوان خطرناک‌ترین سلاح موساد برای حفظ رژیم صهیونیستی معرفی کرد.
بدن زنان اسرائیلی خطرناک‌ترین سلاح موساد است

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، جسم زنان اسرائیلی مهمترین وسیله برای تحقق اهداف سازمان جاسوسی اسرائیل "موساد" به شمار می آید، تا آنجا که سیاستمداران این رژیم، زنان را به گسترش طرح فساد اخلاقی تشویق می کنند و به آنها آزادی کامل داده اند تا برای حفظ رژیم هر طور که می خواهند از بدنشان استفاده کنند.
خاخام ریجورون در این زمینه می گوید: ملت ما "با ایمان" است، ولی ما باید باعث از هم گسیختگی در جوامع غیر یهودی شویم تا کفر و فساد در آنها گسترش یابد و با تضعیف روابط محکمی که باعث قوام ملل می شود، راه ما برای سیطره بر آنان هموار شود.
تارنمای صدای اسرائیل می نویسد: زن یهودی از مهمترین ارکان موساد است که برای اهداف جاسوسی از آن استفاده می شود و بعد از نیروی هوایی، دریایی و زمینی چهارمین سلاح اسرائیل است.
از آن جا که جاسوسی از نظر صهیونیست ها باید برخاسته از احساس مسؤولیت و به صورت داوطلبانه و به قصد خدمت به رژیم باشد؛ سالانه هزاران زن اسرائیلی برای این کار داوطلب می شوند.
این تارنما می افزاید: اسراییل با اعتراف به نقشی که زنان جاسوس صهیونیست دارند، آنان را قهرمان می نامد و برای قدردانی از زحمات آنان "عیلزا ماجین" را به عنوان نایب رئیس موساد برگزیده است.
از زمان شکل گیری موساد، این نخستین بار است که زنی در این پست و مقام قرار می گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-01 12:51

افزودن دیدگاه جدید