کد مطلب: 

531

تیم ردبول ریسینگ – رنو تاج قهرمانی سازندگان را در کره بر سر گذاشتند

تیم ردبول ریسینگ – رنو تاج قهرمانی سازندگان را در کره بر سر گذاشتند

سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) - در پی اطمینان از مقام قهرمانی سازندگان در گراندپری کره، رنو و رنو اسپرت فرمول یک تبریکات خود را تقدیم تیم رد بول ریسینگ می­کنند.

 

این عنوان، دومین مقام قهرمانی پیاپی جهان برای مشارکت رد بول ریسینگ – رنو می­باشد که پس از کسب 558 امتیاز، 15 مکان اول خط شروع مسابقه و 10 پیروزی در این فصل به دست آورده است.

 

مشارکت رد بول ریسینگ – رنو در سال 2007، زمانی آغاز شد که موتور مسابقه 2.4 لیتری V8 رنو RS27 که در ویری شاتیون ساخته شده بود، بر روی شاسی تیم رد بول ریسینگ سوار شد. موتور RS27 از آن زمان، نیروی محرکه رد بول ریسینگ را در 25 پیروزی، در دو مقام قهرمانی و در کسب 1262.5 امتیاز و تنها در مدت زمان کمی بیش از چهار سال تأمین کرده است. این همکاری به تازگی برای پنج سال دیگر، تا پایان 2016 تمدید شده است. در این مدت رد بول و رنو مشارکت فنی را برای توسعه و ساخت موتورهای منطبق با قوانین جدید موتور فرمول یک شکل خواهند داد. این قوانین جدید در سال 2014 معرفی خواهند شد.

 

ژان – فرانسوا کوبه، مدیر عامل رنو اسپرت فرمول یک اعلام داشته است "همه ما در رنو مایل هستیم تبریکات خود را به مناسبت اطمینان از کسب دومین مقام قهرمانی پیاپی سازندگان، تقدیم شریک خود، رد بول ریسینگ کنیم. از این که تلاش بی وقفه ما در ارائه موتورهای مسابقه­ای قابل اعتماد، رد بول را قادر ساخته است تا از تمامی توان بالقوه خود بهره برد، بسیار خرسند هستیم. مجموعه رد بول – رنو با درک دقیق و کامل نیازهای یکدیگر، در طول زمان قوی تر و قوی تر شده است. و این امر سکوی مستحکمی برای آغاز مشارکت فنی ما در ساخت موتورهای جدید فرمول یک است و نشان می­دهد که مدیریت صحیح یک مشارکت و همکاری، چه نتایجی را به همراه دارد."

 

کارلوس گون، رییس اتحاد رنو – نیسان نیز افزوده است "مایل هستیم تبریکات خود را برای جدیدترین پیروزی، تقدیم رد بول ریسینگ نماییم. این پیروزی، دهمین عنوان قهرمانی سازندگان را برای رنو رقم زده است. این پیروزی نشان دهنده عمق تخصص و مهارت رنو است و نشان رنو را در سراسر جهان ارتقا می­دهد."

 

ارتباط اصولی رنو بین فرمول یک و خودروهای سواری

 

مهندسان رنو هنگام کار بر روی خودروهای سواری یا اتومبیل­های فرمول یک، همگی یک هدف مشترک را پی می­گیرند: طراحی فن آوری رقابتی و قابل اعتماد با بهره وری در مصرف سوخت.

 

 منبع: سایت رسانه‌ای شرکت رنو پارس

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-16 13:59

افزودن دیدگاه جدید