کد مطلب: 

252983

شهرت عجیب گربه مجازی با ۱.۸ میلیون فالوئر

گربه‌ای بسیار زیبا در فضای مجازی که بیش از ۱.۸ میلیون دنبال کننده دارد هر بیننده‌ای را جذب آفرینش خاص خود می‌کند.
شهرت عجیب گربه مجازی با ۱.۸ میلیون فالوئر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، گربه‌ها از جمله حیوانات خانگی مورد علاقه بسیاری از مردم در سراسر جهان هستند که داشتن چشمان زیبا یا رنگ جذاب یکی از شاخص‌های علاقمندی مردم به آنان است.

گربه‌هایی که از نژاد‌های خاص هستند و عموما بسیار گران قیمت هستند در صفحات مجازی دنبال کننده‌های بسیاری دارند که با دیدن فیلم و تصاویر آنان از خلقت خداوند و زیبایی این موجود شگفت زده می‌شوند.

گربه‌ای در کوبا که چشمانی بسیار زیبا با رنگ خاص دارد و حرکات بسیار جالبی از خود نشان می‌دهدف بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامی خود دارد.

صاحب این گربه با پوشاندن لباس‌های مختلف و گرفتن عکس‌های متعدد و تنوع از آن دنبال کننده‌های صفحه حیوان خانگی خود را همراه همیشگی خود کرده است به گونه‌ای که با قراردادن هر عکس ظرف یک ساعت چند هزار لایک می‌گیرد.

چشمان این گربه رنگ بسیار جذابی دارد که از سه ترکیب رنگ آبی تشکیل شده است و پوست و مو‌های تماما سفید آن به زیبایی چشمان او افزوده و موجب جلب توجه به رنگ آبی چشمان شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز تصاویر و ویدئو‌های این گربه را بازنشر می‌دهند تا بلکه با این کار به دنبال کننده‌های خود را نیز بیافزایند.

در این میان برخی از مردم از گربه‌ها می‌ترسند و هرگز نمی‌توانند تصور کنند روزی گربه‌ای در جای جای خانه آن‌ها قدم بزند.

فرهنگ نگهداری از گربه یا سگ از سایر کشور‌ها وارد فرهنگ آپارتمان نشینی ایران شده است که مشکلات خاص خود را به همراه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (3 رای)
سیتنا 1
2021-01-01 12:08

افزودن دیدگاه جدید