کد مطلب: 

185448

بانک سرمایه کارآفرین برتر ششمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان

بانک سرمایه عنوان کارآفرین برتر را از ششمین جشنواره سالانه تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور دریافت کرد.
بانک سرمایه کارآفرین برتر ششمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان

به گزارش سیتنا، در ششمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور که 13 اسفند ماه با هدف تقدیر از کارآفرینان کشور و تاکید بر جایگاه والایشان، در محل سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از جمعی از فعالان حوزه اشتغال و کارآفرینی قدردانی به عمل آمد که طی آن تندیس و لوح جشنواره به علیرضا حیدر آبادی پور، مدیرعامل بانک سرمایه اعطا شد.

در این همایش علیرضا حیدرآبادی پور در سخنانی فضای کسب و کار را از شاخص های تعیین کننده وضعیت اقتصادی هر کشور دانست و اظهار داشت: تاثیر فضای کسب و کار مساعد، بر افزایش جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، ایجاد اشتغال و رشد تولید ناخالص داخلی مشهود است. اصلاح فضای کسب و کار و بهبود شاخص های مزبور در عرصه جهانی نه تنها گامی مثبت و اساسی در جهت تقویت جنبه مشارکت بخش خصوصی در عرصه اقتصاد و ارتقاء سطح اشتغال و تولید در کشور محسوب می شود بلکه به طور قطع از جمله مهم ترین شاخص ها برای ورود به کشور میزبان و شرط لازم برای ارتقا و تسهیل جریان ورود فناوری به کشور است.

حیدرآبادی پور افزود: آزاد بودن و شفافیت قیمت ها، رقابتی بودن بازار و حفظ حقوق مالکیت شروط لازم برای فعالیت اقتصادی بخش خصوصی و کارا بودن اقتصاد و فضای کسب و کار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اشتغالزایی موضوعی نیست که بتوان با طرح ها و حرکات ضربتی و به صورت عاجل به انجام رساند بلکه ایجاد شغل در صورت فراهم نبودن بستر مناسب اقتصادی به بیکاری منتهی خواهد شد، که نمونه آن را در طرح های شتاب‌زده‌ای نظیر «بنگاه‌های زودبازده» مشاهده کردیم.

مدیرعامل بانک سرمایه در پایان به راهبردهای دولت تدبیر و امید در شرایط پسابرجام جهت بهبود وضعیت اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: تصمیم گیری های اقتصادی عقلانی، مهار تورم، کنترل نقدینگی، جذب سرمایه های خارجی، بازکردن دروازه های تجارت، اقتصاد و بانکداری بین الملی،نوسازی صنایع کوچک، سرمایه گذاری در بخش تولید، ورود تکنولوژی روز به کشور و ایجاد ظرفیت های مناسب در تولید محصولات صنعتی از جمله راهبردهای دولت در جهت بهبود شرایط اقتصادی و وضعیت کسب کار در کشور است که امیدوارم با همکاری و تلاش همه جانبه بتوانیم وضعیت اشتغال را در کشور بهبود بخشیم.

شایان ذکر است ششمین جشنواره تجلیل و تکریم کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور با حضور عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، بهروز کمال وندی، سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی کشور، عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کار آفرینان برتر کشور، تولید کنندگان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در پایان با اهدای لوح تقدیر به تولیدکنندگان و کارآفرینان و معرفی فعالیت های آنان در زمینه اشتغالزایی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-07 01:44

افزودن دیدگاه جدید