کد مطلب: 

184269

پیام مدیرعامل بانک سرمایه به مشتریان

حال که مقارن با ایام الله دهه مبارک فجر، ملت ایران یک بار دیگر با اجرایی شدن برجام، مراتب فطانت و حکمت و مصلحت اندیشی خویش را به رخ جهانیان کشیده است و اقتصاد میهن عزیز می رود تا شادابی و طراوتی فزاینده را تجربه کند، بانک سرمایه نیز به تدبیر و صلاحدید سهامداران ارجمند خویش، شاهد تحولی در جایگاه مدیریت اجرایی خود بوده است.
پیام مدیرعامل بانک سرمایه به مشتریان

به گزارش سیتنا، حیدرآبادی پور در ادامه نوشت: در این فضای تازه، بانک سرمایه مصمم است تا به یاری یکایک کارکنان خدوم و دلسوزش نهایت بهره را از این فرصت ارزشمند ببرد و به این ترتیب، رضایت حداکثری سهامداران ارجمند خویش را که عمدتاً از فرهنگیان فرهیخته تشکیل شده اند حاصل نماید.

پس دست دوستی و همدلی خود را صادقانه و خالصانه به سوی مشتریان ارجمند پیش می آورد و خواهان یاری و همراهی ایشان است و به یقین، مشتریان خرد و کلان ریالی و ارزی در خصوص انواع خدمات بانکی اعم از ضمانت نامه ها، تسهیلات، سپرده ها و... بانک سرمایه را همکار، شریک، سرمایه گذار و پشتوانه ای قدرتمند برای خود خواهند یافت.

در این روزهای خجسته و فرخنده، و در سالگرد طلیعه فجر انقلاب اسلامی، بانک سرمایه با مشتریان گرانقدر خود پیمانی تازه می بندد تا با خدمت رسانی هرچه شایسته تر بتواند به بانکی در خور شأن و جایگاه والای ایشان تبدیل شود و متقابلاً مشتریان ارجمند خود را از همکاری با این بانک، مفتخر و مسرور گرداند.
                                                       علیرضا حیدرآبادی پور                                                                مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-01 16:38

افزودن دیدگاه جدید