کد مطلب: 

177222

برگزاری مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی در بانک رفاه کارگران

به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و آغاز هفته روابط عمومی، مراسم گرامیداشت این روز و هفته در بانک رفاه کارگران برگزار شد.

به گزارش سیتنا، در این مراسم محمدی رئیسی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک رفاه کارگران با تبریک این روز به تمامی تلاشگران این عرصه اظهار داشت: در چند سال اخیر روابط عمومی ها و به ویژه روابط عمومی در بانک رفاه کارگران جایگاه ویژه خود را یافته و تبدیل به مشاوری امین برای مدیریت کلان بانک و بازوی قدرتمند در اجرای امور شده است.

محمدی رئیسی با قدردانی از تلاش کارکنان و مسئولان روابط عمومی افزود: دستیابی به روابط عمومی آرمانی نیازمند تلاش، کارگروهی و همدلی و همزبانی تمامی همکاران این حوزه است.

کریمی مشاور مدیر عامل در امور روابط عمومی بانک رفاه کارگران نیز در سخنانی ضمن پاسداشت این روز و هفته و تبریک به تمامی کارگزاران این حوزه ویژگی های یک روابط عمومی حرفه ای را بر شمرد و اظهار داشت: بی تردید روابط عمومی بانک رفاه کارگران مصداق یک روابط عمومی حرفه ای است و همکاران این حوزه کارگزارانی متخصص و آگاه به مسائل روز روابط عمومی هستند.

حبیب پور رئیس اداره روابط عمومی نیز در سخنانی ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و هفته روابط عمومی با قدردانی از تلاش همکاران این حوزه اظهار داشت: بحمدالله همکاران این حوزه توانمند و مجهز به علم روز هستند.

در ادامه این مراسم کیک گرامیداشت هفته روابط عمومی توسط مسئولان و همکاران این حوزه بریده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-19 16:13

افزودن دیدگاه جدید