کد مطلب: 

177166

افتتاح باجه بانک رفاه کارگران در نخستین هتل بیمارستان کشور

با حضور مسئولان بانک رفاه کارگران، مدیر و مسئولان هتل بیمارستان گاندی تهران ، باجه خدمات خاص بانک رفاه 20 اردیبهشت ماه سالجاری در بیمارستان گاندی افتتاح شد.
افتتاح باجه بانک رفاه کارگران در نخستین هتل بیمارستان کشور

به گزارش سیتنا، خطیبی مدیر کل حراست بانک در این مراسم با اشاره به کسب 8 سال متوالی رتبه نخست مشتری مداری توسط این بانک ، ارائه خدمات به جامعه پزشکی کشور را از جمله افتخارات بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد بانک رفاه با ارائه خدمات متنوع و حضور در مراکز مهم درمانی کشور، خدماتی شایسته به جامعه پزشکی کشور و بیماران ارائه کند.

عسگری ذاکری رئیس اداره امورشعب شرق تهران بانک رفاه کارگران هم در ابتدای این مراسم راه اندازی باجه بانک در اولین هتل بیمارستان کشور را در راستای سیاست های کلان بانک رفاه کارگران برای ارائه خدمات به جامعه پزشکی کشور عنوان و ابراز امیدواری کرد با افتتاح این باجه علاوه بر خدمات به مجموعه پزشکان و پرستاران ، بیماران نیز به ویژه بیمارانی که از سایر کشورها به این مرکز مراجعه می کنند بتوانند از خدمات ارزی و ریالی بانک رفاه کارگران بهره مند شوند.

دکتر بنی اسد عضو هیات مدیره و مدیر هتل بیمارستان گاندی نیز با ابراز خشنودی از افتتاح باجه بانک رفاه کارگران در این بیمارستان به اهداف تاسیس این بیمارستان به عنوان نخستین هتل بیمارستان کشور اشاره کرد و گفت : در این مجموعه خدمات کامل رفاهی و هتلینگ به بیمارانی که از خارج کشور و یا شهرستان ها به تهران مراجعه می کنند و مدت زمان طولانی را در تهران اسکان دارند فراهم شده است .

دکتر بنی اسد ضمن قدردانی از اقدامات بانک رفاه کارگران برای حمایت و ارائه خدمات به جامعه پزشکی کشور ، ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت های بانک رفاه کارگران برای پاسخ گویی به نیازها و خدمات مالی مجموعه و بیماران مراجعه کننده به این مرکز استفاده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-14 14:34

افزودن دیدگاه جدید