کد مطلب: 

176999

رونمایی از "تک کارت" بانک سرمایه ویژه دانشجویان

طی مراسمی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ‌و با حضور مسئولان بانک سرمایه و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از کارت هوشمند غیرتماسی و چندمنظوره بانک سرمایه رونمایی شد.

به گزارش سیتنا، در این مراسم خیراله بیرانوند، مدیر عامل بانک سرمایه، با اشاره به خدمات ارائه شده توسط «تک کارت سرمایه» اظهار داشت: این کارت چندمنظوره می تواند ضمن جایگزین شدن به جای چندین کارت متعدد، ‌مانند کارت بانکی، کارت شناسایی، کیف پول الکترونیک، کارت تخفیف و عضویت در باشگاه مشتریان وفادار، کارت مترو و اتوبوس و دیگر کارت های مرسوم در جامعه، خدماتی را ارائه دهد که باب آن هرگز بسته نخواهد شد و همگام با ارائه خدمات جدید، هر خدمت و سرویس دیگری هم بر روی این کارت قابل تعریف و ارائه خواهد بود.

بیرانوند تصریح کرد: امروز فرصت مغتنمی حاصل شد تا بتوانیم در مراسمی مشترک با استادان و همکاران عزیزمان در دانشگاه صنعتی خواجه نصرالدین طوسی از تک کارت بانک سرمایه رونمایی کنیم؛ بانکی که در واقع متعلق به فرهنگیان و به نوعی بانک دانشگاهیان و همه اهالی علم و فرهنگ است.

مدیر عامل بانک سرمایه اظهار داشت: بانک سرمایه خوشبختانه از زیرساخت های بسیار خوبی در زمینه بانکداری الکترونیک برخوردار است و ما امیدواریم همچون مراسم امروز که در آن محصول «تک کارت سرمایه» برای اولین بار به عنوان کارت هوشمند بانک سرمایه، مختص دانشجویان گرامی، رونمایی شد، باز هم دانشگاه ها اولین مکان هایی باشند که خدمات رو به گسترش بانک سرمایه در آن ارائه  می گردند.

در ادامه این مراسم دکتر علی خاکی صدیق، رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصرالدین طوسی نیز با اشاره به این که دانشگاه باید از قابلیت های بانک سرمایه به گونه ای بیش تر و کیفی تر  استفاده کند اظهار داشت: خوشبختانه امروز فرصتی حاصل شد تا بتوانیم با همکاری و همراهی بانک سرمایه از کارت چندمنظوره این بانک به عنوان کارت هوشمند دانشجویی که حاصل همکاری های مشترک دانشگاه صنعتی خواجه نصرالدین طوسی و بانک معظم سرمایه است رونمایی کنیم.

وی تصریح کرد: رونمایی و عملیاتی شدن این کارت که زمینه ارائه خدمات ارزشمندی را برای دانشجویان این دانشگاه و دیگر دانشگاه های کشور فراهم آورده است،‌ نشان از این دارد که ظرفیت های قابل استفاده زیادی در بنگاه های اقتصادی همچون بانک سرمایه وجود دارد که می توان از آن به نفع دانشگاهیان و دانشجویان استفاده کرد.

وی افزود: آقای بیرانوند مدیر عامل محترم بانک اشاره کردند که بانک سرمایه متعلق به فرهنگیان است و ما هم به عنوان بخشی از جمعیت بزرگ دانشگاهیان کشور خودمان را جزء جامعه بزرگ فرهنگیان می دانیم و امیدواریم که این قدم مشترک، مفید و مؤثر بتواند باب همکاری و مشارکت دیگر دانشگاه ها و مراکز علمی و فرهنگی را در چنین برنامه ها و طرح های مفید و مؤثری بگشاید.

گفتنی است این کارت هوشمند چند منظوره دانشجویی که توسط بانک سرمایه با همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و باشگاه مخاطبان رسا طراحی و به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده است، قرار است به گونه ای گسترده در دیگر دانشگاه های کشور نیز مورد استفاده قرارگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-13 14:02

افزودن دیدگاه جدید