کد مطلب: 

175857
حسین محمدپورزرندی‌ خبر داد:

توسعه پیشخوان‌های شهرنت از اولویت‌های سال جدید

مدیرعامل بانک شهر، توسعه پیشخوان‌های شهرنت را از اولویت‌های سال جدید این بانک دانست و افزود: در سال جاری با استفاده از دستگاه‌های VTM، ارتباط مجازی با شعب برقرار شده و استفاده از خدمات بانک شهر برای شهروندان با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.

به گزارش سیتنا، دکتر حسین محمد‌پورزرندی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و با تبریک به مناسبت موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد:‌ کمپین تبلیغاتی بانک شهر در این ایام با شعاری حرفه‌ای و بسیار مناسب طراحی شده بود که تقدیر بانک مرکزی و شهرداری‌ها را به همراه داشت و موفق شد تا خدمات بانک شهر را به خوبی به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به ارائه خدمات از طریق پیشخوان‌های شهرنت به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز افزود: امیدواریم در سال جاری با استفاده از دستگاه‌های VTM، ارتباط مجازی با شعب برقرار شده و استفاده از خدمات بانک شهر برای شهروندان با سهولت بیشتری صورت گیرد. 

پورزرندی، افزود: با توجه به موفقیت در مذاکرات هسته‌ای، قطعاً تمایل بانک‌های دنیا به سمت ایران خواهد بود و بر این اساس باید با افزایش سرمایه به 16هزار میلیارد ریال، بتوانیم در این زمینه گام‌های بزرگتری برداریم.  

دکتر پورزرندی خاطرنشان کرد: توسعه پیشخوان‌های شهرنت، ارتقاء کیفیت خدمات با هدف افزایش رضایت مشتریان و توجه ویژه به موضوع نوآوری در خدمت از دیگر برنامه‌هایی است که باید با جدیت دنبال شود‌.  

وی همچنین گسترش فعالیت‌های بانک شهر به حوزه‌های ریالی و ارزی و جذب نیروی انسانی متخصص در این زمینه را از دیگر موفقیت‌های بانک شهر دانست که باید برای توسعه آن در سال جاری تلاش مضاعف کرد‌.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-06 14:34

افزودن دیدگاه جدید