کد مطلب: 

172818

مشارکت بانک صادرات ایران در پروژه های عمرانی کشور

همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بانک صادرات ایران در راستای خدمات رسانی به نقاط کمتر توسعه یافته مشارکت و تامین مالی پروژه گازرسانی به شهر های سربیشه و عشق آباد طبس را عهده دار شد.

به گزارش سیتنا، این بانک همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت خدمت رسانی به مردم ، توزیع عادلانه امکانات و خدمات رسانی به نقاط کمتر برخوردار مشارکت و تامین مالی طرح های گازرسانی شهرهای سربیشه و عشق آباد طبس را بر عهده گرفت.

بر اساس این گزارش پروژه تحداث خط انتقال گاز ٣٠ اینچ بیرجند – سربیشه به طول ٧۵ کیلومتر و ۴۴٧ متر و به مبلغ ١٣٢ میلیارد ریال فیمابین شرکت گاز خراسان جنوبی و پیمانکار پروژه منعقد گردید که بانک صادرات خراسان جنوبی با پرداخت مبلغ هشتاد میلیارد ریال (بیش از ۶٠  درصد هزینه پروژه )در این پروژه مشارکت نمود.

پروژه احداث خط انتقال گاز ١٠ اینچ ده محمد – عشق آباد نیز به طول ٣۶ کیلومتر و ۴٩۴متر و به مبلغ بیش از ۴۶ میلیارد ریال هزینه خرید لوله و ٧۵ میلیارد ریال بابت عملیات اجرا فیمابین شرکت گاز خراسان جنوبی و پیمانکار پروژه منعقد گردید که بانک صادرات خراسان جنوبی با پرداخت مبلغ یکصد میلیارد ریال (بیش از ٨٠ درصد پروژه )مشارکت نمود .

با افتتاح این پروژه ها علاوه بر بهرمندی هزاران خانوار از گاز طبیعی ،زیر ساخت های مهم در بخش های مختلف به ویژه در بخش صنعت ایجاد می شود .

شایان ذکر است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور با بیش از ۶ دهه سابقه  نقش موثری در توسعه و آبادانی کشور داشته و علاوه بر مشارکت و تامین مالی هزاران پروژه در اقصی نقاط کشور در پروژه های ملی نظیر احداث بزرگراه، نیروگاه، پتروشیمی و... نیز مشارکت داشته است. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-09 00:46

افزودن دیدگاه جدید