کد مطلب: 

172584
حسین محمدپورزرندی تصریح کرد:

مشارکت بانک شهر در رفع معضلات زیست محیطی کلان‌شهرها

مدیر عامل بانک شهر با اشاره به معضلات زیست محیطی کلان شهرها اظهار کرد: ترافیک، آلودگی‌های زیست‌محیطی و صوتی و... از معضلات عمده کلان‌‌شهرهاست و با توجه به عدم وجود منابع مالی کافی برای انجام پروژه‌های مهم شهری در این شهرها، مشارکت بانک شهر می‌تواند به عنوان موتور تامین منابع شهری در جهت رفع این مشکلات باشد.

به گزارش سیتنا، دکترحسین‌محمد پورزرندی در ادامه سفرهای استانی، در جمع سرپرست و کارکنان شعب بانک شهر گیلان که در محل شهرداری این شهر برگزار شد، با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان یکی از استراتژی‌های این بانک، افزود: منابع انسانی موتور محرکه بانک شهر هستند و سازمان‌ها باید برای نیروی انسانی خود برنامه‌های هدفمندی را در نظر داشته باشند.

پورزرندی خاطر نشان کرد: در این راستا، بانک شهر در جذب منابع انسانی، از نیروهای نخبه‌ استفاده کرده است و تامین معیشت و سایر نیازهای آنان‌، از موضوعات مورد اهمیت این بانک است .

مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت تکریم کارکنان و نقش موثر آن در جذب مشتریان تصریح کرد: اگر کارکنان تکریم شوند ، به طور حتم مشتریان و مراجعه‌کنندگان به بانک نیز از تکریم بهتری برخوردار خواهند شد .

به گفته وی، به‌کارگیری نخبه‌ها و توجه به منابع انسانی، مشتری‌مداری، اخلاق‌مداری، ارائه خدمات رفاهی بیشتر به مشتریان و ... از جمله راهبرد بانک شهر است.

پورزرندی در ادامه با بیان اینکه سیستم بانکی در گذشته به مجموعه پروژه‌های شهری توجه نداشته است، اظهار کرد: قبل از تشکیل بانک شهر در اواخر سال 88 کمتر از یک‌درصد منابع صرف پروژه‌ها می‌شد ، این در حالی‌ است که بیشتر پروژه‌ها سود‌دهی دارند.

وی با اشاره به بانک شهر به عنوان یک سیتی‌بانک تصریح کرد: در کشورهای پیشرفته اروپا و آمریکا، سیتی‌بانک‌ها مسئولیت حمایت از پروژه‌های شهری را به‌عهده دارند و این بانک‌ها علاوه بر ساختار تجاری ، دارای معاونت‌های اجتماعی نیز هستند که این معاونت ، وجه تمایز آنها با سایر بانک هاست.

نایب رئیس هیات مدیره بانک با اشاره به نقش بانک شهر و مشارکت آن در پروژه‌های مهم کلان‌شهرها خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در پروژه‌های شهری مهم در کلان شهرهای رشت و انزلی نیز مشارکت داشته باشیم.

وی یکی از مشکلات بزرگ کلان‌شهرها را وجود ترافیک و عدم وجود منابع مالی کافی برای انجام پروژه‌های مهم شهری دانست و افزود: معضل ترافیک، آلودگی‌های زیست‌محیطی و صوتی و... می‌تواند با مشارکت بانک شهر به عنوان موتور منابع شهری برطرف شود.

وی در ادامه گیلان را استان استعداد و هوش دانست و تصریح کرد: منابع انسانی را مستعد ترین افراد تشکیل می‌دهند و همواره شخصیت‌های برجسته‌ای از این منطقه به دنیا معرفی شده‌اند.

بر این اساس، در این سفر، پروژه های عمرانی و همچنین سازمان منطقه آزاد شهر انزلی با حضور شهردار این شهر و رئیس سازمان منطقه آزاد ، بازدید شد و تفاهم نامه‌ای نیز در راستای افزایش تعامل و همکاری های متقابل میان بانک شهر و شهرداری رشت و انزلی منعقد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-26 17:40

افزودن دیدگاه جدید