کد مطلب: 

172465

رضایت هموطنان از خدمات الکترونیک بانک صادرات

مجموع تعداد تراکنش‌های مالی دستگاه‌های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در پایان آذر ماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ۴۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.
رضایت هموطنان از خدمات الکترونیک بانک صادرات

به گزارش سیتنا، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه  این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که تعداد تراکنشهای پایانه های فروش متصل به حسابهای این بانک در پایان آذر ماه۴۴ درصد رشد نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال٩٢ را نشان می دهند.

همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ١٧ درصدی  تعداد کل تراکنش‌های سیستم سپهر در پایان آذر ماه سال ٩٣ نسبت مقطع مشابه در سال قبل می باشد که این میزان رشد حاکی استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.

گفتنی است این بانک با ٣٩۴ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١١ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢۶درصدی، تعداد ۴٢٠هزار و ۴٠٠ دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با  بیش از ٣٢میلیون تراکنش در ماه و صدور حدود ۴۴ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-21 00:28

افزودن دیدگاه جدید