کد مطلب: 

172443

اسامی برندگان سومین دوره طرح "نقد کنید، هدیه بگیرید"

بانک‌پاسارگاد در راستای تکریم مشتریان و بهره‌مندی از نظرهای سازنده این عزیزان، در جهت افزایش کیفیت خدمات، برندگان سومین دوره طرح " نقد کنید، هدیه بگیرید" را اعلام کرد.

به گزارش سیتنا، در این طرح که طی فراخوانی از تاریخ 23 اردیبهشت تا پایان مرداد سال جاری به طول انجامید، تعداد کثیری نقد و پیشنهاد از سوی مشتریان به بانک‌پاسارگاد ارسال شد که از بین آنها 350 نقد، به عنوان نقدهای برتر انتخاب شدند.

از بین این تعداد، 15 نقد طلایی، 35 نقد نقره‌ای، 70 نقد برنزی و 230 نقد منتخب برگزیده شدند که به هر یک از آنها، به‌ترتیب 10 میلیون ریال، 7 میلیون و 500 هزار ریال، 5 میلیون ریال و 1 میلیون ریال به عنوان هدیه اهدا شد.  
اسامی ارایه‌دهندگان 15 نقد طلایی به شرح زیر است: علی    حسینی، مجید روشندل زاده، اصغرحاجی حسین بابایی، یوسف جعفری، سینا کهنمویی، سجاد فام احدپور، حسن عامری، عاطفه آریان، مهدی عموی بخشایش، سید مهدی بنی هاشمیان، سیامک برزو، بهنام جباری مرند، رضا امیری فر، یونس سلطانی، احمد خواجه نژاد.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند برای آگاهی از اسامی سایر برندگان به سایت بانک پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-20 02:42

افزودن دیدگاه جدید