کد مطلب: 

172377

بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی از روند اجرای سامانه چکاوک

دکتر سید ولی‌اله فاطمی اردکانی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور در شعبه قائم مقام فراهانی از روند اجرای سامانه چکاوک بازدید کرد و از تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان و مدیریت اداراه امور شعب مرکزی تهران در راستای انجام بهینه و بهبود این سامانه قدردانی کرد.
بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی از روند اجرای سامانه چکاوک

به گزارش سیتنا، عضو هیأت مدیره در ادامه ضمن ارائه رهنمود‌های لازم ابراز امیدواری کرد با سعی و تلاش کارکنان، سامانه چکاوک به نقطه مطلوب و پایدار در بانک ملی ایران برسد. 

گفتنی است در این شعبه روزانه بیش از 2 هزار فقره چک مبادله می‌گردد که با اجرای این طرح و حذف مبادله فیزیکی لاشه چک، این روند به میزان قابل توجهی تسهیل شده است. 

در این بازدید رحیمی مدیر امور شعب تهران، موسوی‌زاده و تکبیری رؤسای اداره امور شعب مرکزی و اداره کل پایاپای چک‌ها و نظام های پرداخت عضو هیأت مدیره را همراهی می کردند.

سامانه مبادله الکترونیک چک (چکاوک) به تازگی در شبکه بانکی کشور اجرائی شده و بانک ملی ایران استقبال ویژه‌ای از آن نموده است.
 سامانه چکاوک که اثرات مثبت آن مکانیزه نمودن تمامی فرایند‌های مبادله چک، تسریع و تسهیل امور، امکان کنترل و نظارت و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی افراد سودجو می‌باشد، زمان واریز وجوه چک به حساب مشتریان را به کمتر از 24 ساعت کاهش داده است. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-17 21:20

افزودن دیدگاه جدید