کد مطلب: 

172104
با حضور دکتر نتاج:

نشست توجیهی ارزیابی جایزه تعالی سازمانی در استان قم برگزار شد

نشست توجیهی کارکنان به منظور آمادگی ارزیابی جایزه تعالی سازمانی با حضور مدیر عامل، معاون طرح و توسعه، رئیس دفتر مدیر عامل و رئیس اداره امور مدیران بانک مهر اقتصاد در استان قم برگزار شد.
نشست توجیهی ارزیابی جایزه تعالی سازمانی در استان قم برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان قم، دکتر نتاج - مدیر عامل– در این نشست با تشریح اهداف و سند چشم انداز بانک گفت: بانک مهر اقتصاد مدل تعالی سازمانی را به عنوان رویکردی برای حرکت در مسیر بهینه سازی و رشد و بالندگی انتخاب نموده چرا که این قبیل اقدامات ضامن موفقیت سازمان است.

وی تحقق بانکداری اسلامی را مهم ترین هدف بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و ادامه داد: جایگاهی که امروز در آن قرار داریم حاصل برنامه ریزی های گذشته است از اینرو مطالعات و برنامه ریزی های امروز ما موقعیت بانک را در آینده رقم خواهد زد.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تصریح کرد: در سند راهبردی بانک، سهم بازار و جذب منابع دو هدف قابل ارزیابی و ملموسی است که به عنوان موتور محرک فعالیت های یک بانک شناخته می شوند لذا برای سال 1395 هفت درصد از سهم بازار را در نظر گرفته ایم و معتقدیم با تلاش تمامی همکاران این هدف دست یافتنی است.

نتاج با بیان دستاوردهای مجموعه مهر در ارزیابی های گذشته جایزه ملی تعالی سازمانی، افزود: در ممیزی مدل تعالی سازمانی باید توانمندی ها و قابلیت های خود را ارائه کنیم و به تائید ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی برسانیم تا بتوانیم سرآمدی بانک مهر اقتصاد را اثبات کنیم.

نتاج اظهار داشت: یک مجموعه سازمانی برای رسیدن به مدل تعالی و سرآمدی سازمان، باید تمامی ویژگی های سرآمدی را حفظ و از قابلیت های خود به صورت مطلوب استفاده نمایند بعنوان مثال در زمینه اقتصاد مقاومتی باید تمام طرفیت های بالقوه و بالفعل را بکار گیریم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی افزود: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید با نگاه بهره وری و اندیشه متعالی تصمیم گیری و اقدام نماید.

در ادامه، بهنود - معاون طرح و توسعه بانک - گفت: ارزیابی و کسب جوایز، فرصت عرضه توانایی تمامی دوستان و عزیزانی است که در بانک مهر اقتصاد فعالیت می کنند تا مجموعه مهر را به عنوان بانکی موفق به جامعه پولی و مالی کشور معرفی نمایند.

وی با بیان اینکه در این دوره ارزیابی، استان قم به عنوان ویترین فعالیت بانک مهر اقتصاد در حوزه عملیاتی انتخاب شده است، افزود: جایزه تعالی سازمانی با تلاش ها و موفقیت های شما حاصل می شود و ارائه تصویر ذهنی شما برای ارزیابان، پایه و اساس ارزیابی حوزه مرکزی خواهد بود.

معاون طرح و توسعه با بیان اینکه بر اساس هدف گذاری های صورت گرفته بنا داریم در سال 95 در میان 5 بانک برتر کشور قرار گیریم، ادامه داد: طبق ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی در پایان سال 92 در میان بانک های کشور جایگاه هفتم را کسب کردیم و این در شرایطی محقق شد که وضعیت سایر بانک ها به لحاظ برخورداری از امکاناتی نظیر شبکه شتاب، کارمزدها و فعالیت های ارزی با مجموعه مهر متفاوت بود.

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست موارد قابل ارزیابی با حضور مدیران و روسای شعب استان تجزیه و تحلیل شد. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-06 00:30

افزودن دیدگاه جدید