کد مطلب: 

172070

مشارکت بانک ملی ایران در احداث 18 مدرسه در مناطق محروم کشور

بانک ملی ایران در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و مشارکت در طرح‌های عام‌المنفعه تا پایان آذر ماه امسال، اقدام به مشارکت در احداث 18 باب مدرسه در مناطق محروم کشور نموده است.

به گزارش سیتنا، این بانک با اختصاص بیش از 32 میلیارد ریال از منابع قرض‌الحسنه (5درصد از 2درصد بودجه قرعه‌کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز) در مناطق محروم کشور، موفق به ساخت 8 باب مدرسه در استان‌های کردستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و آذربایجان غربی (2باب) شده است.

همچنین ساخت 10 باب مدرسه دیگر در استان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، همدان و بوشهر (2باب) توسط این بانک در دست اقدام قرار دارد.

بانک ملی ایران همواره مشارکت در امور اجتماعی و طرح‌های عام‌المنفعه را رسالت خویش دانسته و تا کنون با اختصاص بیش از 130 میلیارد ریال در طرح‌هایی نظیر مدرسه‌سازی، کمک به ساخت مسجد، نمازخانه، بقاع متبرکه، درمانگاه، مرکز نگهداری ایتام و کودکان بی‌سرپرست، تجهیز کتابخانه و آزادی زندانیان نیازمند محکوم به پرداخت دیه ناشی از جرایم غیر عمد، حضور موثر و فعال داشته است. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-04 19:33

افزودن دیدگاه جدید