کد مطلب: 

172064
مدیر عامل بانک پارسیان در نخستین گردهمایی مدیران و کارشناسان اعتباری خواستار شد:

حرکت به سمت کاهش مطالبات معوق و افزایش سود آوری از طریق ارایه تسهیلات هدفمند

باید بخش عمده تسهیلات بانک به سمت تسهیلات خرد و متوسط هدایت شود تا ضمن ایجاد جریان جدید درآمدی، موجب کاهش ریسک بانک شده و در نهایت پرتفوی مناسب تری عاید بانک کند.

به گزارش سیتنا، دکترعلی دیواندری ضمن بیان این مطلب درگردهمایی مدیران وکارشناسان اعتباری بانک پارسیان گفت: بخش عمده تسهیلات را باید به سوی تسهیلات خرد و متوسط سوق دهیم که جریان جدید درآمدی ایجاد کند که موجب شود ریسک بانک کاهش یابد و در نهایت پرتفوی مناسب تری داشته باشیم. ضمن اینکه تسهیلات بزرگ هم نباید متوقف شود و باید به گروه هایی داده شود که ظرفیت خوبی داشته و سودآور باشند و ریسک آن در حد صفر باشد.

مدیر عامل بانک پارسیان استراتژی و سیاست مدیریت بانک را عدم وجود پرونده راکد دانست و افزود: سیاست مدیریت بانک این نیست که از کنار مطالبات معوق به راحتی بگذرد، بلکه این است که هیچ پرونده راکدی وجود نداشته باشد وکسانی به عنوان متولی وجود داشته باشند که با کار کارشناسی و با تصمیم گیری موثر، پرونده ها را از حالت رکود خارج کنند. 

دکتر دیواندری در ادامه خطاب به مدیران و کارشناسان اعتباری بانک، گفت : به خاطر بانکی که دوستش دارید و به آن تعلق دارید باید کمر همت بسته و برای بهبود وضعیت آن تلاش کنید. بانک پارسیان بانکی قدرتمند و مهمی است و نباید اجازه بدهیم مشکلی که به نام مطالبات معوق ایجاد شده، انرژی ما را بگیرد. چرخه مطالبات معوق سریع تر شده و درحال مذاکره با مشتریان هستیم. لذا باید هم جلوی ایجاد مطالبات را بگیریم و هم با ارایه تسهیلات خرد و متوسط خون تازه ای در شریان بانک به جریان بیاندازیم.

ایشان در پایان اظهار داشت : بانک پارسیان یک بانک بورسی است، انتظار بازار سرمایه این است که سودمان را تامین کنیم و در سودآوری رتبه های قبلی مان را حفظ کنیم. مشتریان انتظار دارند که تسهیلات جدید بگیرند و بخشی از سود آوری ما نیز باید از تسهیلات جدید باشدکه کلیدش در دست شماست و اراده جمعی می خواهد که تحقق پیدا کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-15 16:13

افزودن دیدگاه جدید