کد مطلب: 

178316

همکاری رایتل با ۱۴۰ شرکت در حوزه‌ی تولید محتوای بومی

مدیرعامل رایتل در مورد آخرین وضعیت ارائه خدمات مکالمه تصویری، گفت: اشتباهی که در گذشته برای پروژه رایتل اتفاق افتاد این بود که این اپراتور در تمامی تبلیغات، بر روی تماس تصویری تمرکز کرده بود. این درحالی است که در طرح تجاری اپراتور سوم تلفن همراه، تنها ۵ تا ۱۰ درصد برنامه ریزی بر روی مکالمه تصویری متمرکز شده است.
همکاری رایتل با ۱۴۰ شرکت در حوزه‌ی تولید محتوای بومی

به گزارش سیتنا، سید مجید صدری مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در بازدید از خبرگزاری مهر، در مورد آخرین وضعیت ارائه خدمات مکالمه تصویری، گفت: اشتباهی که در گذشته برای پروژه رایتل اتفاق افتاد این بود که این اپراتور در تمامی تبلیغات، بر روی تماس تصویری تمرکز کرده بود. این درحالی است که در طرح تجاری اپراتور سوم تلفن همراه، تنها ۵ تا ۱۰ درصد برنامه ریزی بر روی مکالمه تصویری متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات تماس تصویری تابع قانون هستیم، ادامه داد: هم اکنون موضوع پیوست فرهنگی موبایل که ارائه خدمات تماس تصویری نیز بخشی از آن محسوب می شود، در شورای عالی فضای مجازی کشور مصوب نشده و تا زمانی که این آیین نامه ابلاغ نشود، این سرویس قابل ارائه نخواهد بود.

صدری با تاکید بر اینکه دغدغه رایتل، ممنوعیت تماس تصویری نیست، افزود: تمرکز خود را بر روی بومی سازی محتوای دیجیتالی گذاشته ایم و براین اساس طی یک سال گذشته بالغ بر ۳۰ سرویس در این حوزه راه اندازی کرده ایم که ۹۰ درصد این خدمات بر روی شبکه داخلی قابل ارائه است و برای دسترسی آن، کاربران هیچ نیازی به اینترنت ندارند.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه از همکاری با ۱۴۰ شرکت در حوزه تولید محتوای بومی خبر داد و گفت: رایتل در بحث شبکه های مجازی که می تواند کاهش هزینه ها و افزایش دسترسی را به همراه داشته باشد نیز با ۳ سازمان قرارداد منعقد کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-01 10:21

افزودن دیدگاه جدید