کد مطلب: 

15690

کلاه شرعی بر سر تن فروشی های یک ساعته با ابزار اینترنتی!

کلاه شرعی بر سر تن فروشی های یک ساعته با ابزار اینترنتی!

انگار به تازگی یک سایت همسرگزینی در سامانه رسمی کشور ثبت شده و حقانیت آن از طریق پلیس فتا قابل پیگیری است ، زنان را به شیوه ای شرعی اجاره می دهد و برای این کلاه شرعی دلیل و منطق هم دارد چرا که رنج سنی ، دختر یا زن بودن ، تامین جا و مکان مناسب و از همه مهمتر خواندن صیغه یک ساعته در ازای پرداخت مهریه زن ، مطرح شده است.

به گزارش سیتنا به نقل از عصرخبر، در روزهایی به سر می بریم که تورم و گرانی دست از سر مردممان بر نمی دارد ، می گویند شیبش ملایم و در برخی موارد رو به کاهش است که خدا کند اینطور باشد تا ماهم خوشحال شویم و نفسی تازه کنیم .اما در بین گرانی ها طی چند سال اخیر موضوعی که با گسترش روزافزونی همراه بوده کاهش ازدواج جوانان است ، ازد.واجی که شاید برای زیر یک سقف رفتن دو جوان هزینه های میلیونی را برای هر دو خانواده بتراشد ، از حلقه های ازدواج با نگین های جواهر در کریمخان بگیر تا شمع دان ها و آینه های نقره در چهارراه مخبرالدوله و تالار و لباس عروس و ماشین عروس و جهیزیه تازه از چند جور غذا و دسر و نوشیدنی هایی که برای میهمانان سرو می شود اسمی نمی بریم ، همه اینها فقط تدارک زیریک سقف رفتن دختر و پسر جوانی است که می خواهند تشکیل خانواده دهند تا در کنار تجربه یک زندگی آرام به خواسته های جنسی خود نیز جامه عمل بپوشانند .

در کنار افرادی که ازدواج دائم دارند افرادی هم ازدواج موقت را بر می گزینند و با تعیین روزهای مشخصی برای زوج یا زوجه بودن حریم های دین و شریعت را رعایت می کند ، اما انگار به تازگی یک سایت همسرگزینی در سامانه رسمی کشور ثبت شده و حقانیت آن از طریق پلیس فتا قابل پیگیری است ، زنان را به شیوه ای شرعی اجاره می دهد و برای این کلاه شرعی دلیل و منطق هم دارد چرا که رنج سنی ، دختر یا زن بودن ، تامین جا و مکان مناسب و از همه مهمتر خواندن صیغه یک ساعته در ازای پرداخت مهریه زن ، مطرح شده است.

بله سایت صیغه ایرانیان/همسریابی ازدواج موقت در تهران منظورمان است همان سایتی که از دو سال پیش فعال است و زنان و مردان بسیاری برای ثبت نام به سایت مراجعه و کد دریافت می کنند تا به صیغه فرد مورد نظر خود در بیایند ، مشخصات بدین شکل است :

متعه النساء ۱ ساعته غیرمدخوله

صداق مهریه صیغه ساعتی (بدون هرگونه دخول، شرعا و قانونا جهت تعلق نگرفتن عده)
(هماهنگی با بانو حداکثر تا ۴۸ ساعت وظیفه آقا و تعیین زمان پذیرش با خانم می باشد لذا هزینه معرفی برگشت نمی گردد)

ساکن تهران، کد خانم ۱ (شادابی و طراوت بالا با تناسب اندام جذاب) : خانم ۳۵ ساله واقعا خانم، متین و زیبا با رنگ پوست سفید روشن، سلامت، با تناسب اندام متناسب عالی با قد ۱۶۳ و وزن ۷۰ (فقط آخر هفته ها)

۱۵۰ هزار تومان هزینه معرفی خانم جهت تنظیم ملاقات در ابتدا أخذ می گردد

فقط آقایان ۵۰ سال به بالا مهریه برای ۱ ساعت صیغه غیرمدخوله ۱۵۰ هزار تومان

خانم به منزل آقا نمی آیند و مکان فقط برای یک ساعت با انتخاب خانم در غرب تهران تهیه می کنند.

(غیر فعال تا آخر تیر) ساکن تهران، کد خانم ۴ (باکلاس، شیک و گرم) : خانم ۲۴ ساله آرایشگر حرفه ای در حد زیبا، پدر و پدر بزرگ متوفی، تحصیلات لیسانس، رنگ پوست گندمی روشن، سالم، شاداب و مهربان، با تناسب اندام زیبای اندامی قد ۱۷۰ و وزن ۵۰

۱۵۰ هزار تومان هزینه معرفی خانم جهت تنظیم ملاقات در ابتدا أخذ می گردد

برای آقایان ۲۰ الی ۵۰ سال مهریه برای ۱ ساعت صیغه غیرمدخوله ۱۵۰ هزار تومان

خانم به منزل آقا نمی آیند و مکان فقط برای یک ساعت در تهران غرب-بهار تهیه می کنند.

ساکن تهران، کد خانم ۶ (جوان، زیبا، بسیار جذاب و های کلاس امروزی – شاد و بسیار گرم) : خانم ۱۸ ساله خوشگل و نیازمند سرپرست خانوار دارای سابقه ازدواج، پدر و پدر بزرگ متوفی، رنگ پوست گندمی روشن، سالم، شاداب با تناسب اندام فوق العاده قد ۱۶۸ و وزن ۶۰

۲۰۰ هزار تومان هزینه معرفی خانم جهت تنظیم ملاقات در ابتدا أخذ می گردد

برای آقایان ۲۰ الی ۳۹ سال مهریه برای ۱ ساعت صیغه غیرمدخوله ۱۵۰ هزار تومان

برای آقایان ۴۰ الی ۵۰ سال مهریه برای ۱ ساعت صیغه غیرمدخوله ۲۰۰ هزار تومان

خانم به منزل آقا نمی آیند و مکان فقط برای یک ساعت در تهران غرب-بهار تهیه می کنند.

ساکن تهران، کد خانم ۸ (جوان، بسیار زیبا، فوق العاده جذاب و شیک با شخصیت - بهترین انتخاب) : خانم ۱۹ ساله خوشگل، رنگ پوست گندمی، سلامت کامل، با طراوت با تناسب اندام عالی و فوق العاده قد ۱۷۵ و وزن ۷۰ چهارشونه کمرباریک

۲۰۰ هزار تومان هزینه معرفی خانم جهت تنظیم ملاقات در ابتدا أخذ می گردد

برای آقایان ۲۰ الی ۳۹ سال مهریه برای ۱ ساعت صیغه غیرمدخوله ۱۵۰ هزار تومان

برای آقایان ۴۰ الی ۵۰ سال مهریه برای ۱ ساعت صیغه غیرمدخوله ۲۰۰ هزار تومان

خانم به منزل آقا نمی آیند و مکان فقط برای یک ساعت در تهران – شمال غرب تهیه می کنند.

ساکن تهران، کد خانم ۱۱ (رابطه زناشویی حلال با دخول) : خانم ۵۰ ساله در حد خوب، رنگ پوست روشن، سلامت کامل و دارای گواهی آزمایشات ایدز و هپاتیت، تناسب اندام قد ۱۷۶ و وزن ۷۵

۵۰ هزار تومان هزینه معرفی خانم جهت تنظیم ملاقات در ابتدا أخذ می گردد

مهریه برای ۱ ساعت صیغه مدخوله ۱۰۰ هزار تومان، رابطه متعارف زناشویی بدون محدودیت سنی برای آقایان

خانم به منزل آقا نمی آیند و مکان فقط برای یک ساعت در تهران غرب تهیه می کنند.

آنطور که از صحبت های مسئول ثبت نام سایت برداشت می شود این سایت هم منبع درآمد است و هم ایجاد اشتغال می کند چرا که با اشاره به ماده‌ی 28 قانون اساسی می‌گوید : «هرکس حق دارد شغلی را که بدان مایل و مخالف اسلام، مصالح عمومی و حقوق دیگران نیست برگزیند.»

این سایت فقط فتوای کتبی مراجع عظام تقلید جهان تشیع (مجوز شرعی) را کسب و هیچ‌گونه مجوزی از هیچ نهاد قانونی جز ‏قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حمایت خانواده ندارد لذا فعالیت آنها به استناد اصل 12 و 28 قانون اساسی و مواد 1034، ‏‏1071 و 1075 قانون مدنی و ماده‌ی 21 قانون حمایت خانواده در موضوع وکالت نکاح منقطع کاملاً قانونی عنوان شده است که جای تامل دارد.‏

مدیریت سایت را فردی به نام فردین - ش، کارشناس حقوق قضایی به عهده دارد. حق معارفه در این سایت بین 50 تا 200 هزار تومان است .وی این مبلغ را مناسب می‌داند و می گوید: «آقایانی که فکر می‌کنند مهریه‌ها بالاست و نعوذبالله آن‌ را با حرام خدا مقایسه می‌کنند اولاً از امنیت روانی، قانونی و حلالیت شرعی و همچنین بیماری‌های ایدز و هپاتیت که بگذریم این بانوان محترمه که عمدتاً به‌خاطر نیاز مالی و بعضاً عاطفی با اصول خدا، شارع و قانون صیغه می‌شوند کجا و نعوذبالله زنان مورد قیاس شما کجا و در مورد هزینه معرفی نیز هزینه‌های بسیار سنگین تبلیغات، تعمیر و نگهداری سایت و حقوق پرسنل سایت باید لحاظ شود.

استفاده از خدمات این سایت برای دختران مجرد ممنوع است و فقط زنان مطلقه و فاقد همسر و همین طور دخترانی که با ارائه مدارک پزشکی ثابت می کنند که دختر نیستند ، می توانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

اما شرایط ثبت نام در این سایت برای ازدواج موقت چیست؟آیا شرایط سختی دارد و یا فقط کلاهی شرعی است بر تن فروشی ؟

قبل از هر چیز باید شرایط خودتان را در یک پیامک توضیح دهند. مثلاً اگر دوشیزه باشند، اصلاً نمی‌توانند این کار را انجام دهند. بانوان دیگر شرایط و ویژگی‌هایشان را در یک پیامک مطابق با دستورالعمل سایت (نام و نام خانوادگی و تأهل، سن و شهر و شغل، تلفن ثابت، ‏تاریخ و ساعت و دقیقه‌ی ‏واریز مبلغ) می‌فرستند. پس از آن پیامک به واحد هماهنگی ارجاع داده می شود و آنجا تصمیم می‌گیرند که فرد متقاضی را ثبت‌نام ‏کنند یا خیر و سپس مشخصات این افراد با یک کد و نام مستعار در سایت منتشر می‌شود.

هر خانمی حتی 18 ساله‌ی غیر دوشیزه (البته با ارایه مدارک پزشکی) هم در این سایت‏ هستند و حتماً پدر و جد پدرشان متوفی است. آنها شرایط خاص خودشان را دارند. اگر مجرد باشند و سابقه‌ی ازدواج هم نداشته باشند می‌توانند، در این سایت ثبت نام کنند البته اگر مرجع تقلید آنها حضرت آیت الله‌العظمی سید محمد صادق روحانی باشد.

مهریه با توجه به شئونات خانم تعیین می‌شود، مانند مهریه‌ی ازدواج دائم... با توجه به شئونات خانوادگی تحصیلی و اخلاقی مبلغ آن متفاوت است. مهریه با نظارت سایت حتماً پرداخت می‌شود.
بر اساس خوداظهاری افراد گزینش و ارزیابی می‌شوند ، برای ازدواج موقت تکلیف مشخص است چه یک ساعته یا یک ماهه، اما در مورد ازدواج دائم فرق می‌کند.افراد متأهل هم اگر خانم‌شان بیمار باشد یا در سفر بوده یا جدا از آنها زندگی کند به ما مراجعه می‌کنند.

اگر دروغ بگویند به خودشان مربوط است. صحت اظهارات با خود افراد است. اگر مردی زنش تومور مغزی دارد و روی ویلچر است، مجرد محسوب می‌شود.

میزان صداقت افراد نیز با صحبت کردن مشخص می شود ، اگر دروغ بگویند به خودشان مربوط است. صحت اظهارات با خود افراد است. اگر مردی زنش تومور مغزی دارد و روی ویلچر است، مجرد محسوب می‌شود. 90 درصد متقاضی‌هان افراد مجرد هستند. اگر زنی بخواهد، می‌تواند مدارک پزشکی همسر مرد را ببیند تا مطمئن شود. اگر نتوانست جواب مثبت بگیرد، مسئولیت با خود آقاست. خانمی هم که نخواهد با فرد متأهل باشد، باید شرط بگذارد که من آقای متأهل را نمی‌پذیرم. شرط همسریابی را فرد می‌تواند مشخص کند، سایت شرطی برای طرفین تعیین نمی کند.

برای انجام صیغه‌ی یک‌ساعته شما داشتن اصل کارت ملی معتبر کفایت می‌کند.

در موارد یک‌ساعته تأمین مسکن با خانم است. در برخی موارد هم سایت کمک می‌کند تا امنیت لازم برقرار شود و یک زن از طرف سایت در محل عقد یک‌ساعته حضور دارد. برای یک ساعت باید 30 هزار تومان از طرف خانم پرداخت شود، رقم سنگینی نیست.

در این سایت هیچ ضمانتی برای عدم ابتلا به بیماری های مقاربتی نیست و همین موضوع باعث شد تا خبرنگار ما گفتگویی با نماینده احکام شرعی و مسائل دینی یکی از مراجع عظام تقلید داشته باشد ، وی در پاسخ به این پرسش که سایت صیغه ایرانیان عمل صیغه های یک ساعته و یک ماهه و حتی یک روزه را انجام می دهند، گفت : سایت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند که امکان کلاه برداری و سوءاستفاده از افراد چه آقا و چه خانم وجود دارد.

وی ادامه داد : درست است که عقد موقت نیازی به ثبت ندارد اما این موضوع تا زمانی مصدق است که صیغه درست خوانده شود و فرزندی پدید نیاید البته همین امر نیز گرفتاری هایی را در پی دارد .

این نماینده احکام شرعی ومسائل دینی همچنین در خصوص نگه داشتن عده برای زنانی که به عقد موقت در می آیند نیز خاطرنشان کرد : مدت زمان عده به اندازه 2 دوره حیض شدن بایستی نگه داشته شود .

اما به راستی گذاشتن کلاه شرعی بر سر تن فروشی های یک ساعته کار درستی است؟ آیا عده تعیین شده از سوی زنان نگه داشته می شود؟آیا این کار شغل و منبع درآمد محسوب می شود؟ تن فروشی که نام ازدواج موقت را برآن می گذارند تا ایرادی بر آن وارد نشود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-13 18:56

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
امروز فردا مادر و خواهر خودتم ثبت نام میکنن مستفیض میشیم!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این اقدام نباید از طریق سایت اینترنتی که دردسترس عموم جامعه است انجام شود چرا که باعث تزلزل بنیان خانواده و رواج شهوت بارگی و بیماریهای مختلف خواهد شد بلکه باید ازطریق دفاترمشاوره ویژه ای که ترجیحا توسط سازمانی با ماموریت ویژه تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت بهداشت راه اندازی شده باشد و متصدیان آنها را افراد جا افتاده و دلسوز به بنیان خانواده و آگاه به مسائل شرعی تشکیل میدهند مدیریت شود.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
موافقم با سایت صیغه ایرانیان طرح خوبی است بهتر از زیر پوست شهره
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
واقعا اسم اين كار چيه جز تن فروشي ، كساني كه مي گن امار طلاق بالا رفته كسايي كه مي گن سن ازدواج بالا رفته كسايي كه ادعا مي كنن نگران اين مردم اند چشماشون رو راحت رو خيلي مسائل مي بندند اين كار يه طور نظم و ترتيب دادن به زنان خيابوني و اين كار رو از طريق سايت انجام مي دن و غير از اين نيست و اين زنان همون زنان خيابوني هستند و نه غير از اين
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مادر دو دختر بچه
به نظر من اشکالی ندارد که اینچنین جاهایی باشد شاید محیط جامعه برای زنان و دختر بچه ها سالم تر بشود من مادر دو دختر کوچک هستم همیشه از امنیت خودم و دختر 5 ساله ام در هراسم اینطوری وقتی نیاز مردان و جوانان رفع می شود جامعه سالم تر می شودتعرض و کودک آزاری و همجنس بازی کم می شود .
ارسال شده توسط مادر دو دختر بچه در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید