کد مطلب: 

1523

کسپرسکی تجارت خود را با تجارت امن توسعه داده است

سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) - گفت‌وگو با مدیرعامل و مدیرفروش کسپرسکی در خاورمیانه

 
مقدمه:
"تارک کازباری" به عنوان مدیرعامل و "امان منظور" در نقش مدیرفروش منطقه‌ای کسپرسکی، در گفت‌وگویی، از علل موفقیت کسپرسکی در خاورمیانه و نقش نمایندگان فروش در آن سخن گفته‌اند. با مطالعه این گفت‌وگو درخواهید یافت که چرا نام کام گارد (تجارت امن) از ابتدا تاکنون، همراه کسپرسکی بوده است.
 
چه مدت است که با کامگارد و تجارت امن کار می کنید ؟ 
ت.ک. همکاری کامگارد و کسپرسکی قدمت طولانی دارد. این همکاری در سال 2006 شروع شد و دستاوردهایمان از سال 2008 به بعد رشد سریعی داشت. در سال 2010 به پاس عملکرد خوب کامگارد قراردادمان را با این شرکت به کشورهای غرب آسیا از طریق زیر مجموعه های کامگارد مانند تجارت امن در تهران گسترش دادیم و از آن زمان شاهد رشد فزاینده‌ای در منطقه بوده‌ایم.
 
تارک کازباری مدیرعامل کسپرسکی
 
نقش راهبردی تجارت امن برای کسپرسکی چگونه بوده است؟
ت.ک. تجارت امن از بدو تاسیس نقش کلیدی در پیشرفت این تجارت در ایران داشته است و ما از اقدامات تجارت امن در سطح بازار قدردانی می کنیم و همچنان به تعهدات و پشتیبانی همیشگی مان از تجارت امن و زیر مجموعه هایش پایند هستیم.
 
ا.م. در سال 2009 کامگارد، تجارت امن را در ایران تاسیس کرد و از آن زمان تجارت امن خود را نسبت به توسعه بازار ایران متعهد نشان داده است . تجارت امن در رفع نیازهای نمایندگان در بازار بزرگ ایران کمک بزرگی برای ما بوده است .
 
پیشرفت کانال فروش را در بازار ایران چطور ارزیابی می کنید ؟
ا.م. نکته اصلی در انجام فعالیت‌های مربوط به پیشرفت کانال فروش در بازار ایران داشتن برنامه بلند مدت و تمرکز بر شکوفایی استعدادها و ساختار سازمانی است. هدف اصلی ما این است که نمایندگانمان در کنار اینکه به نیازهای بازار ایران پاسخ می دهند به فرهنگ تجارت در ایران نیز احترام بگذارند.
 
راهبرد کلی شما در کانال فروش چیست ؟
ا.م. از سال 2009 زمانیکه برنامه نماینده‌ها در خاورمیانه را اعلام کردیم به نماینده‌هایمان توصیه می‌کنیم که مهارت‌های فنی‌شان را افزایش دهند تا به رتبه  PBR ارتقا یابند. به عنوان PBR نه تنها می‌توانیم تلاش آنها را بهتر تشخیص دهیم بلکه قادر خواهیم بود به آنها امکان تعامل بیشتر با دارایی‌های فنی مان که به منظور کمک به افزایش امنیت مشتریانمان ایجاد شده را بدهیم.
 
امان منظور مدیرفروش منطقه‌ای کسپرسکی
 
نماینده های کانال فروش از همکاری با کسپرسکی از چه منافعی برخوردار خواهند بود؟
ا.م. یکی از 4 شرکت برتر نرم افزار امنیت فناوری اطلاعات و دومین شرکت بزرگ دنیا در رشد سریع، دلیل موجهی برای نمایندگان است که در خط مقدم مبارزه با مجرمان سایبری حضور داشته باشند و به مشتریان در حمایت از دارایی های دیجیتالی شان کمک کنند. تلاش کسپرسکی این است که به نمایندگان خود در تمرکز بر توانایی ها و تقویت عملکردشان کمک کنند تا بتوانند خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه کنند . به عنوان بخشی از اکوسیستم کانال فروش با سازمان ها می توانند پاداش های زیادی را از طریق سرمایه گذاری در کسپرسکی به دست آورند. نماینده های کانال فروش دسترسی بهتری به منابع فنی کسپرسکی خواهند داشت که شامل منابع قبل و بعد از فروش می شود. در امور مربوط به بازاریابی، نماینده های کانال فروش ما دسترسی بهتری به اقلام و بروشورهای مورد نیاز خواهند داشت و همچنین از مزایای بیشتری در تخفیفات و شرکت در نمایشگاه ها بهره مند می شوند. به علاوه وقتی به رتبه PBR ارتقاء پیدا می کنند اطلاعات آنها در وب سایت کسپرسکی درج خوهد شد و دسترسی مستقیم به برنامه های ثبت فروش های خود را خواهند داشت. جدا از تمامی اینها یک رابط اختصاصی نیز خواهند داشت تا روابط فی مابین را برنامه ریزی و اجرا کند، که شامل مواردی چون دسترسی به برنامه های افزایش سوددهی، پشتیبانی بیشتر و دوره های آموزشی فنی رایگان برای کارمندان فنی و دسترسی به تیم پشتیبانی VIP می شود.
 
می‌توانید در مورد سطوح نمایندگی در بازار ایران توضیح بیشتری بدهید ؟
ا.م. برنامه نمایندگی ما شامل نمایندگی های مستقیم مانند پخش برای مصرف کننده ها (CRP)، توزیع کننده ارزش افزوده (VAD) و نمایندگی سرمایه گذاری و تعدادی نمایندگی غیر مستقیم می شود که بر اساس تخصص تجاری و تعهداتشان به گروه های Sub-Distributor، Reseller،  Premier Retail تقسیم می شوند.
 
برنامه های آتی برای ایران چیست؟
ت.ک. کانال فروش توزیع در غرب آسیا به کمال خود رسیده است و انتظار تغییر عمده ای نمی رود. اما تلاش می کنیم از نمایندگان کانال فروشمان در ایران که دارای تیم پشتیبانی فنی آزموده و تیم فروش فعال هستند و برای مدت طولانی با این برند همکاری می کنند،  قدردانی نموده و رتبه آنها را به PBR  ارتقا دهیم. 
 
بازار ایران را چطور ارزیابی می کنید و چقدر این بازار برایتان اهمیت دارد؟
ت.ک. بازار ایران برای کسپرسکی بسار مهم است و موفقیت های زیادی در ایران وجود دارد. اما همانطور که مانند همه بازارهای در حال توسعه مانند بازار ایران، امکان رشد و توسعه وجود دارد، چالش های زیادی نیز در آن دیده می شود. مشتریان ایرانی در مورد تکنولوژی و چگونگی دفاع از ساختار IT سازمانهایشان بسیار مطلع هستند. با این حال باید بدانند که استفاده از لایسنس های قانونی (معتبر) تا چه اندازه مهم است ومقوله نفوذهای باید توسط عموم کاربران IT مورد توجه قرار بگیرد. همانطور که گفته شد ایران پایگاه سرمایه گذاری بسیار مهمی برای کسپرسکی است و ما همه تلاشمان را می کنیم تا مطمئن شویم که مشتریان ایرانی در برابر بدافزارها در امان باشند.
 
پیغام آخرتان برای مشتریان ایرانی چیست ؟
ت.ک. کسپرسکی از اینکه راهکار حفاظتی ضدبدافزار منتخب ایران است، بسیار خورسند بوده  و ما به تلاشمان در حمایت از مشتری ها با ضمانت تحویل کالا، ارتقا بخشیدن و بروز کردن نماینده ها ادامه می دهیم.
 
منبع: موسسه دیده‌بان آی‌تی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-02-13 17:09

افزودن دیدگاه جدید