سه شنبه, مرداد 14, 1399 - 09:16
کد مطلب:
247466
تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" ثبت کنند.
به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری می کند.
بر اساس این گزارش، بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاه های ارتباطی، علاوه بر وب سایت به نشانی bazresi.tci.ir، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران ، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظرها ، پیشنهادات و انتقادات، کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.
انتهای پیام