يكشنبه, تير 22, 1399 - 09:34
کد مطلب:
246363
سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت و مجری سامانه گارانتی گفت: خدمات پس از فروش یک ویژگی اضافی برای کالا نیست و مردم می توانند با مراجعه به سامانه جامع گارانتی از اصالت گارانتی کالای خود با خبر شوند.
به گزارش سیتنا، جواد احمدی با بیان این مطلب، افزود: مردم با مراجعه به سایت www.irangs.ir می توانند بدانند گارانتی برای چه برندهایی ثبت شده است و اگر کالایی که می خواهد خریداری کند در لیست کالاهای دارای گارانتی است با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.
وی ادامه داد: اگر احیاناً شرکتی که محصولی را به مشتری می فروشد، مشکلی در ارایه گارانتی داشته باشد با استفاده از این سامانه، به راحتی قابل پیگیری می باشد.
انتهای پیام