کد مطلب:
به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در حاشیه افتتاح مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران درباره تغییرات سامانه ۲۰۱۱۷ (خرابی تلفن) و مراکز ۱۱۸ در سال ۹۷ ، اظهار داشت : در سال ۹۷ برنامه تغییر در چندین سامانه شرکت مخابرات ایران از جمله خرابی تلفن (۲۰۱۱۷)، مرکز خدمات تلفنی (۱۱۸) و سامانه های اینترنت مشترکان تجاری و خانگی (۲۰۱۰ و ۲۰۲۰) در دستور کار قرار دارد که پاسخگویی به مشترکان در این سامانه ها متمرکز می شود .
وی ادامه داد: هدف از این تغییرات پاسخگویی به مردم در اسرع وقت ، تکمیل اطلاعات ناقص مراکز مخابرات ی و مدیریت یکپارچه است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین درباره انتقاد وزیر ارتباطات از کیفیت اینترنت مخابرات گفت: به زودی با تغییرات ایجاد شده شاهد افزایش کیفیت این سرویس و رفع مشکلات خواهیم بود.
وی همچنین درباره مشکل فیش های در نوبت انتظار تلفن ثابت، گفت: برنامه ای دراین باره تدوین و به تمامی استان ها ابلاغ شده که براساس آن در تهران و مشهد باید واگذاری تلفن ثابت و پاسخ دادن به فیش های در نوبت انتظار تا پایان اردیبهشت به روز شود و در دیگر استانها نیز طی برنامه ای این موضوع پیگیری خواهد شد.
صدری همچنین از رفع مشکل شماره های هوشمند ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت: این موضوع به معضلی برای مردم و مخابرات تبدیل شده که در پی نارضایتی متعدد مردم برای حل این مشکل برنامه ریزی های انجام داده ایم.
انتهای پیام