کد مطلب: 

16105

وقتی رییس جمهور، جور تیم رسانه ای دولت را می کشد!

سکوت عجیب تیم رسانه ای دولت مانند مشاور رسانه ای که عمدتا به هر فعالیتی جز مسئولیت محوله مشغول است، بار دیگر باعث شد شخص رییس جمهور یک تنه ملاحظات را کنار بگذارد و خود راسا به میدان امده و جور تیم رسانه ای دولت را بکشد تا پاسخ منتقدین را بدهد.

سخنان آقای روحانی درخصوص حواله دادن منتقدان به جهنم برای آن که از مذاکرات هسته ای می ترسند و می لرزند، یک بار دیگر نشان داد که رییس جمهوری یک تنه بار این دولت را به دوش می کشد. روحانی رییس جمهوری مقتدری است. مردم نیز یک رییس جمهور مقتدر می خواهند که روی حرف خود بایستد و از حقوق آنها دفاع کند.

اما اساسا رییس جمهور که نباید به این سرمقاله و آن دلواپس جواب دهد. این کار مشاوران و بخش رسانه ای ریاست جمهوری است. آنها باید پاسخ منتقدان را بدهند. فضاسازی رسانه ای کنند و میدان رسانه و افکار عمومی را به دست بگیرند. منتها تعطیلی و ضعف بارز این بخش و عدم تمرکز یا عدم اشراف آنها بر حوزه تحت اختیار باعث شده است که روحانی خود پا به میدان بگذارد.

 واقعیت آن است که بخش رسانه ای دولت کاملا تعطیل است. آنها نمی دانند وقتی همه از ضعف بخش رسانه ای دولت سخن می گویند از چه سخن می گویند.

این چنین است که رییس جمهور مجبور می شود برای آن که پاسخ این و آن داده شود، خود به میدان بیاید. مجبور می شود متانت را کنار بگذارد و وارد میدان بازی منتقدانش شود. این کاری است که مشاوران رسانه ای و مسئوالان این بخش باید انجام دهند اما گویی آنها ترجیح می دهند خود را عقب بکشند و تمام نگاهها را متوجه رییس جمهور کنند.حیف و صد حیف!

* اکبر منتجبی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-12 11:14

افزودن دیدگاه جدید