کد مطلب: 

11449

جلسه فوری روحانی با احمدی‌نژاد!

آقای روحانی اگر ذره‌ای به روش آقای احمدی‌نژاد توجه می‌کرد، درمی‌یافت که نباید بودجه را سر وقت قانونی به مجلس بدهد. اگر روحانی مثل احمدی‌نژاد هفته‌ها صبر می‌کرد و بودجه را با تأخیر و در یک دفتر چهل‌برگ به مجلس می‌داد، این‌طوری نمایندگان محترم به فکر استعفا کردن نمی‌افتادند!

به گزارش سیتنا، رضا ساکی در طنز روز ایسنا نوشت: راستش از دیشب دارم برای سلامتی آقای احمدی‌نژاد دعا می‌کنم و دائم می‌گویم خدا خیرت بدهد مرد با آن کار‌هایی که می‌کردی! از دیروز که خبر استعفای نمایندگان را خواندم، با خودم گفتم اگر آقای روحانی نخواهد از احمدی‌نژاد چیز بیاموزد، کلاهش پس معرکه مجلس است. به نظرم الآن وقت آن است که آقای روحانی دست‌کم یک جلسه با احمدی‌نژاد بگذارد و از تجربیات ارزشمندش درباره چگونه رفتار کردن با مجلس، بویژه مجلس نهم، استفاده کند. آقای روحانی اگر ذره‌ای به روش آقای احمدی‌نژاد توجه می‌کرد، درمی‌یافت که نباید بودجه را سر وقت قانونی به مجلس بدهد. اگر روحانی مثل احمدی‌نژاد هفته‌ها صبر می‌کرد و بودجه را با تأخیر و در یک دفتر چهل‌برگ به مجلس می‌داد، این‌طوری نمایندگان محترم به فکر استعفا کردن نمی‌افتادند! 

آقای روحانی باید بپذیرد آقای احمدی‌نژاد در برخی مسائل استاد کامل هستند و همه باید شاگردی‌ ایشان را بکنند. مثلا الآن ممکن است آقای روحانی خیلی از دست نمایندگان ناراحت باشند یا هول کرده باشند و ذهن‌شان درگیر مخالفت‌های مجلس باشد، ولی اگر دیگران در شرایط آقای روحانی بودند، لابد می‌گفتند بگذارید آن‌قدر استعفا بکنند تا استعفادان‌شان بترکد! 

به هر حال الآن دو پرونده در مجلس هست که خیلی مهم است؛ یکی پرونده کارت‌های هدیه سازمان تأمین اجتماعی و دیگری همین بودجه. پس بهتر است به جای این‌که صدای کارت‌های هدیه بیرون بیاید، صدای استقلال و غیرت و شجاعت و جسارت نمایندگان از مجلس به گوش برسد. 

راستی می‌دانید برخی پرداخت‌هایی که به‌صورت کارت هدیه برای کمک به مردم محروم به نمایندگان داده شده، کدگذاری شده‌اند؟ آیا شما هم حدس می‌زنید یک نسخه‌ کدگذاری‌نشده‌ آن لیست یک جایی باشد؟ می‌دانید کجا؟ می‌دانید چه کسی ممکن نسخه‌ کدگذاری‌شده را داشته باشد؟ آیا شما هم به همان چیزی فکر می‌کنید که من فکر می‌کنم؟ 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-13 20:15

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
من می گویم همان بهتر که اکثریت مجلس استعفا بدهند و بروند با پولی که جبهه پایداری و احمدی نژاد و مرتضوی بهشان داده اند کار و کاسبی ای در روستا و شهر خود براه اندازند.اینها را چه به نمایندگی و مجلس و پارلمان.
ارسال شده توسط محمد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر دانشجو
درود بر شیر دلاور دکتر محمود احمدی نژاد
ارسال شده توسط دانشجو در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
منم با نظر محمد موافقم اینارا را چه به نمایندگان مردم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید