کد مطلب: 

172620

امکان جدید در توییتر؛ انتشار پیام ویدیویی 3 ثانیه ای

به عنوان بخشی از راه اندازی ویژگی های جدید در شبکه های اجتماعی، توییتر اعلام کرد که به زودی این شبکه اجتماعی از ارسال ویدئوی های 30 ثانیه ای ضبط شده بین گروه های 20 نفره دوستان پشتیبانی خواهد کرد.این ویدئو ها به طور مستقیم از اپلیکیشن توییتر برروی تلفن های همراه ضبط شده و برای ارسال در این شبکه آماده میشوند.
امکان جدید در توییتر؛ انتشار پیام ویدیویی 3 ثانیه ای

در پستی در وبلاگ رسمی توییتر که این خبر به طور مفصل در آن درج شده است، آمده که پیام های گروهی در میان کاربران توییتر با استفاده از این ویژگی، محبوب خواهد شد.پیام های گروهی میتواند یک کاربر را با طیف وسیعی از کاربران به صورت مستقیم و همزمان رو به رو کند و حالا توییتر سعی در افزودن امکانات بیشتر به آن دارد.

این پیام های گروهی بسیار کاربردی هستند و لازم نیست فرد یک پیام مشترک را به صورت جداگانه برای افراد مختلف ارسال کند.این روش جدید میتواند برای برندها و بازاریابی و تبلیغات آن ها در توییتر بسیار مناسب باشد.

علاوه بر پیام های گروهی، قابلیت فرستادن ویدئوهای 30 ثانیه ای نیز بسیار مفید است و باعث میشود که دیگر افراد، مثلا به دنبال ویدئو یک رویداد اتفاق افتاده نگردند و با ارسال همزمان با یک گروه همه آن را ببینند و در مورد آن نظر دهند.

همچنین توییتر به کاربران آیفون و اندروید این امکان را هم داده که ویدئوی خود را برای ارسال با اپلیکیشن دوربین اصلی دستگاه ضبط کنند و در توییتر ارسال نمایند.

این ویدئوها در پیام های گروهی به صورت تصاویر بندانگشتی نمایش داده خواهند شد و کاربران با تپ برروی آن ها میتوانند این ویدئوها را به صورت بزرگ و تمام صفحه مشاهده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-28 22:34

افزودن دیدگاه جدید