کد مطلب: 

9507

کارگاه آموزشی "30 نکته در انتخاب نام برند" برگزار می شود

کارگاه آموزشی "30 نکته در انتخاب نام برند" برگزار می شود

کارگاه آموزشی "30 نکته در انتخاب نام برند" با تدریس حمید توکلی، مدیر سایت نامینیک در موسسه آموزش عالی توسعه برگزار خواهد شد. 

به گزارش سیتنا (citna.ir)، حمید توکلی در این کارگاه نکاتی را که از کتاب های مختلف برندسازی و تجربیاتش در اجرای پروژه های نام گذاری برند استخراج نموده است را به زبانی ساده و با ذکر مثال های متعدد تدریس خواهد کرد.


مخاطبان کارگاه مشتمل بر مدیران برند، مدیران بازاریابی و روابط عمومی شرکت ها، مشاوران بازاریابی و برندسازی و سایر علاقمندانی که می خواهند نامی برای برند جدید خود اعم از محصول، خدمت، شرکت، وبسایت، کتاب، فروشگاه و … برگزینند، می باشند. 


کارگاه "30 نکته در انتخاب نام برند"، در روز جمعه، 10 آبانماه 92 در ساختمان پژوهش واقع در میدان ولی عصر تهران برگزار خواهد شد، هزینه این کارگاه 90 هزار تومان است.

 

لازم به ذکر است کسانی که تا پایان روز ۱۱ مهر اقدام به ثبت نام نمایند، کتاب “زاگ؛ چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟” را به عنوان هدیه در روز برگزاری کارگاه دریافت خواهد کرد. 


شرکت کنندگان می توانند 10 روز بعد از برگزاری کارگاه، گواهینامه حضور در کارگاه را از موسسه آموزشی عالی توسعه دریافت نموده و تا یک ماه برای انتخاب نام برندهای مورد نظرشان به صورت ایمیلی با حمید توکلی مکاتبه نمایند. 


برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت نامینیک (http://naminik.com/2903/branding-workshop-brand-name) مراجعه بفرمایید.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-09-21 14:14

افزودن دیدگاه جدید