کد مطلب: 

9493

عضو هیات مدیره بانک پارسیان: بانک‎ها نیازمند نقد منصفانه و تحلیل کارشناسانه فعالان رسانه‎ای هستند

محمد فطانت فرد در مراسم تجلیل از خبرنگاران که همزمان بود با سالروز تاسیس بانک پارسیان اظهار داشت: اصحاب رسانه می توانند با نقدهای خود و تحلیل وضعیت اقتصادی و بانکی کشور، در جهت ارتقای سطح خدمات نظام بانکی گام های موثری بردارند.
 
به گزارش سازمان خبری سیتنا(citna.ir)، عضو هیات مدیره بانک پارسیان گفت: این بانک در کنار بانک های خصوصی دیگر با حضور خود بسیاری از پارادایم های نظام بانکی را تغییر داد و با سازمان جدید و راه کارهای نویی که ایجاد کرد باعث تغییر در بسیاری از روش های منسوخ گذشته شد.
 
وی با بیان این نکته که مدیران بانک ها به نقدهای منصفانه و تحلیل های کارشناسی خبرنگاران و فعالان رسانه ای کشور نیاز دارند، ادامه داد: در عین حال بانک ها هم باید فضایی ایجاد کنند که اصحاب رسانه با ادبیات بانکی بیشتر آشنا شوند و یک فضای گفت و گوی فکری میان آنان و کارشناسان نظام بانکی ایجاد شود.
 
مرتضی حیدری عضو شورای عالی اطلاع رسانی و تبلیغات بانک پارسیان و استاد خبرنگاری و مجری مجرب رسانه نیز در سخنانی به اهمیت اطلاع رسانی صحیح در راستای ارتقای سطح خدمات بانک ها به عنوان مهم ترین بنگاه های اقتصادی فعال در کشور پرداخت و تلاطم های ایجاد شده در نظام بانکی در سال های اخیر را ناشی از نگاه نادرست به نقش بانک ها دانست.
وی ضمن سپاس از تلاش جدی رسانه ها در حوزه مسایل اقتصادی از آنان خواست که به نکات باریک و حساس مسایل بانکی توجه داشته و خبرهای خود را منطبق با نگاه تخصصی و بازتاب های حساس آن انعکاس دهند.
 
علی جهانی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان نیز از برپایی دوره های کوتاه مدت آموزش بانکداری برای خبرنگاران خبر داد و گفت: پس از پایان این دوره ها به خبرنگاران شرکت کننده گواهینامه آموزشی اهدا خواهد شد.
 
وی با بیان این نکته که نقش خبرنگاران در ارتقای سطح آگاهی جامعه بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: اصحاب رسانه با انعکاس اخبار باعث رشد جامعه به ویژه در حوزه اقتصادی می شوند.
 
وی با اشاره به وجود یک مثلث نورانی در جامعه با سه ضلع مردم، روابط عمومی و رسانه ها اظهار داشت : روابط عمومی و رسانه با همکاری یکدیگر گام های مهمی را در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و رشد جامعه بویژه در حوزه پولی، بانکی و اقتصادی بر می دارند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-09-21 11:17

افزودن دیدگاه جدید