کد مطلب: 

864

رونمایی از تمبر یادبود امر به معروف و نهی از منکر + عکس تمبر

رونمایی از تمبر یادبود امر به معروف و نهی از منکر + عکس تمبر

در دومین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر در همایشی که به همین مناسبت و با حضور جمع کثیری از آمران و ناهیان امر به معروف و نهی از منکر ادارات، کارخانجات و موسسات دولتی برگزار شد، از تمبر یادبود این فریضه الهی رونمایی شد.

 
به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت پست، "حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، "حاجی بابایی" وزیر آموزش و پرورش، "کرباسیان" مدیرعامل شرکت پست، حجت‌الاسلام "صادق‌زاده" رئیس ستاد احیای امر به ‌معروف و نهی از منکر و "قالیباف" شهردار تهران از سخنرانان این همایش بودند.
 
کرباسیان مدیرعامل شرکت پست در سخنانی که در تشریح این تمبر ایراد کرد، با گرامی‌داشت ایام محرم اظهار داشت: تمبر مذکور به درخواست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر منتشر شده است. این تمبر از دو بخش بهشت و جهنم تشکیل شده و با سخن زیبای امام حسین‌ (ع) تحت عنوان "می‌خواهم امر به معروف کنم" مزین گشته و واژه‌هایی که مصادیق معروف و منکر را در بر می‌گیرد نیز بر روی آن نقش بسته است.
 
تمبر یادبود امر به معروف و نهی از منکر توسط حجت‌الاسلام "زرگر" دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، ممهور به مهر و شهردار تهران، کرباسیان مدیرعامل و نعمتی عضو هیات‌مدیره شرکت پست آن را امضا نمودند.
 
 
در همین راستا حجت‌الاسلام زرگر دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر از شرکت پست به دلیل همکاری نزدیک و تلاش در تحقق این سنت الهی تقدیر کرد و لوح سپاس این همایش را به نعمتی رئیس شورای فرهنگی شرکت پست اهدا نمود.
 
لازم به ذکر است که علاقمندان به جمع‌آوری تمبر می‌توانند با مراجعه به دفاتر پستی نسبت به تهیه آن اقدام کنند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-11-29 13:47

افزودن دیدگاه جدید