کد مطلب: 

8160

بازدید مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع)

بازدید مدیر روابط عمومی بانک پارسیان از موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع)

علی جهانی، مدیر روابط عمومی بانک پارسیان به نمایندگی از سوی مدیرعامل بانک از موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) بازدید و با کودکان و نوجوانان تحت پوشش این مرکز که یکی از مراکز موفق نگهداری کودکان استثنایی و بی سرپر ست بهزیستی است دیدار واز آنان دلجویی کرد.

به گزارش سیتنا (citna.ir)، مدیر روابط عمومی پیش از این دیدار با حضور در محل ساخت اسکان دائمی این عزیزان که با حمایت گروه مالی پارسیان در دست ساخت می باشد، از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت کار و تکمیل مرکز جدید این موسسه قرار گرفت.

اصلانی، مدیر موسسه بهشت امام رضا (ع) نیز در این بازدید، با ارایه گزارش کوتاهی به مراحل ساخت و همچنین مشکلات وکمبود منابع مالی پروژه اشاره کرد و با تأکید بر همکاری بسیار ارزنده بانک پارسیان، از توجه، مساعدت و پیگیری های مدیران ارشد بانک برای عملی شدن این اقدام در آغاز پروژه در غرب تهران و نیز حمایت های بعدی در پیشرفت مراحل کار، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که تا چند ماه آینده این مکان برای اسکان دائمی کودکان و نوجوانان آماده شود.

یادآور می شود که با تکمیل و بهره برداری از این مرکز مجهزکه پیش بینی همه گونه امکانات متناسب با شرایط کودکان استثنایی درآن شده است دیگر نیازی به اسکان موقت کودکان  استثنایی و بی سرپرست تحت پوشش موسسه بهشت امام رضا (ع) در اماکن استیجاری نخواهد بود و این عزیزان با روحیه ای شاد و امیدوار در مرکز متعلق به خود بسر خواهند برد.

ماه مبارک رمضان سال 1390، همزمان با فرخنده زادروزکریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، مدیرعامل و اعضای هیات عامل بانک پارسیان از این موسسه خیریه بازدید کردند و ضمن   حضور در ضیافت افطار کودکان این موسسه از آنان دلجویی بعمل آوردند و در همان سال مشکل رهن محل اسکان این عزیزان مطرح و طرح مساعدت به ایشان و نیز اندیشه ساخت مکان ملکی مطرح شد.

موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع)، یک موسسه خصوصی است که ده سال است با مجوز سازمان بهزیستی در مناطق 5 ، 17 و 18 تهران در زمینه نگهداری بیش از یکصد کودک و نوجوان استثنایی و بی سرپرست فعالیت دارد . این موسسه به صورت هیات امنایی و تحت نظارت بهزیستی و از طریق کمک های مردمی اداره می شود و به صورت داوطلبانه خدمات شایانی برای رفع و التیام این بخش از آسیب های اجتماعی انجام داده است و برای اسکان دائم آنان تلاش های موثری به خرج داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-07-17 09:58

افزودن دیدگاه جدید