کد مطلب: 

7783

مشاهده آخرین وضعیت ترافیکی راهها از طریق تلفن همراه

مشاهده آخرین وضعیت ترافیکی راهها از طریق تلفن همراه

معاون مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: به منظور سهولت دسترسی به آخرین وضعیت ترافیکی راه، نرم افزار نقشه گرافیکی بر خط راهها بر روی تلفن های همراه فعال شد.

 

به گزارش سیتنا از روابط عمومی مرکز مدیریت راههای کشور، قیصر یاراحمدی روز شنبه افزود: با هدف تسهیل و تسریع دستیابی به آخرین وضعیت ترافیکی راههای کشور، نرم افزار نقشه گرافیکی بر خط راهها بر روی تلفن های همراه فعال شد و از این پس هموطنانی که قصد سفر به نقاط مختلف کشور را دارند می توانند با فعال سازی این نرم افزار بر روی تلفن همراه از آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور در لحظه مطلع شوند.

معاون مرکز مدیریت راههای کشور در خصوص چگونگی نحوه دریافت اطلاعات از این نرم افزار تصریح کرد: با اجرای این برنامه نرم افزار، نقشه کشور به تفکیک استان و شهر بر روی صفحه نمایش گوشی همراه نمایش داده می شود و پس از انتخاب استان مورد نظر از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای استان مطلع خواهند شد.

یاراحمدی با بیان این که، نرم افزار یاد شده از سایت مرکز مدیریت راههای کشور قابل دریافت است، افزود: این سامانه از طریق چهار رنگ سبز(ترافیک روان)، زرد (نیمه سنگین)، قرمز(سنگین) و مشکی(خیلی سنگین) شرایط مسیر مورد نظر را در لحظه اطلاع رسانی می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-06-22 10:09

افزودن دیدگاه جدید