کد مطلب: 

743

شاخص هایی از شرکت مخابرات ایران

شاخص هایی از شرکت مخابرات ایران

سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) - 18 آبان ماه سال 1388 نخستین پرداخت خریداران شرکت مخابرات ایران به سازمان خصوصی سازی صورت گرفت و از آن زمان تاکنون رویدادها و اتفاقات بزرگی در شرکت مخابرات ایران انجام شده که حرکت شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی ایران را ارزشمند کرده است.

 

در مهمترین شاخص های عملکردی افزایش مشترکان تلفن ثابت به بیش از 25 میلیون مشترک ، افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت به 34/2، افزایش تعداد مشترکان تلفن همراه به 44 میلیون مشترک ، افزایش تعداد کاربران اینترنت به 28 میلیون کاربر و افزایش تعداد روستاهای دارای ارتباط به 52350 روستا از جهش شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی حکایت دارد.

 

همچنین علاوه بر این ، طرح های دیگری در شرکت مخابرات ایران نظیر طرح حقوق و دستمزد ، تغییر ساختار شرکت مخابرات ایران ، حرکت به سمت شبکه های همگرا ، ارایه سرویس های ارزش افزوده و سرویس اینترنت پرسرعت به مشترکین ، حرکت های ارزشمندی است که اجرای مطلوب آن آینده شرکت مخابرات ایران را درخشان تر از گذشته خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-11-10 11:42

افزودن دیدگاه جدید