کد مطلب: 

6987

بانک پارسیان حامی طلایی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان امسال نیز همچون سال های گذشته با مشارکتی گسترده در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور دارد. 

 
به گزارش سیتنا (CITNA.IR)، گروه مالی پارسیان متشکل از شرکت های کارگزاری پارسیان، بیمه پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، لیزینگ پارسیان، تامین اندیش پارس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بیمه امین پارسیان، با طرحی متفاوت از دوره های قبل و با غرفه ای شکیل به وسعت بیش از 800 متر مربع اقدام به ارایه خدمات و دستاوردهای خود می کند. کارشناسان شرکت های تابعه و مدیریت های مختلف بانک در غرفه های تخصصی این بانک، به معرفی خدمات متنوع خود برای بازدیدکنندگان خواهند پرداخت.
 
غرفه گروه مالی پارسیان که سال های گذشته رتبه برتر در بین شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده بود، ضمن پذیرایی از بازدیدکنندگان، کلاس‌های آموزش بازارهای مالی و سهام را برگزار خواهد کرد و به معرفی خدمات قابل ارایه از سوی شرکت‌های تابعه پرداخته و آماده پاسخگویی به مراجعین می باشد. 
 
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد بانکی و شرکت های کارگزاری و بیمه ای، روزهای 17تا 20 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-05-06 11:23

افزودن دیدگاه جدید