کد مطلب: 

6944

حافظه کاذب Galaxy S4 سامسونگ کاربران را خشمگین کرد

حافظه کاذب Galaxy S4 سامسونگ کاربران را خشمگین کرد

گزارش‌ها حاکی است حافظه داخلی کم گوشی‌های Galaxy S4 موجب اعتراض بسیاری از کاربران شده است.

به‌ گزارش سیتنا، بسیاری از کاربران درباره حافظه 16 گیگابایتی داخلی Galaxy S4 اعتراض و اعلام کرده‌اند که مقدار حافظه داخلی آن خیلی کمتر از میزان اعلام شده است.

 

گفته می‌شود که حدود نیمی از حافظه 16 گیگابایتی این گوشی برای سیستم‌عامل مورد استفاده قرار گرفته و فقط هشت گیگابایت آن در دسترس است. این در حالی است که برای گوشی آی‌فون حدود یک گیگابایت از حافظه داخلی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر فضا برای نرم‌افزار و محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

بر اساس گزارش سی‌نت که دنیای اقتصاد منتشر کرده، برای مدل 16 گیگابایتی این گوشی 6/85 گیگابایت از حافظه داخلی گوشی برای سیستم‌عامل اشغال شده که این میزان یک گیگابایت بیشتر از Galaxy S3 است.

 

به این ترتیب سامسونگ مجبور به ارائه توضیحاتی درباره اعتراض کاربران به حافظه کاذب گوشی Galaxy S4 شده است. در حالی که این شرکت اعلام کرده که کاربران برای حافظه بیشتر می‌توانند از کارت microSD استفاده کنند، اما کاربران نمی‌توانند نرم‌افزار روی کارت microSD نصب کنند و فقط می‌توانند برای محتواهای موبایلی مثل عکس‌ها و فایل‌های ویدئویی از این حافظه بهره ببرند. به این ترتیب کاربرانی که نرم‌افزارهای بازی موبایلی زیادی دانلود می‌کنند با مشکل کمبود حافظه روبه‌رو می‌شوند.

 

Galaxy S4 شبیه مدل Galaxy S3 است. عرض گوشی کم بوده و لبه‌ها دارای انحنا هستند. ضخامت این گوشی کمی باریک‌تر از مدل قبلی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-05-04 21:31

دیدگاه‌ها

تصویر حمید فتاحی اردکانی
S4 با S3 خیلی تفاوت داره که در اندازه و شکل ظاهر نمی گنجه
ارسال شده توسط حمید فتاحی اردکانی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید