کد مطلب: 

6819

معاون اجرایی بانک پارسیان تاکید کرد: ضرورت تلاش مضاعف برای دستیابی به اهداف بانک

معاون اجرایی بانک پارسیان به همراه مدیران امورشعب، پشتیبانی و تدارکات در تاریخ 27 فرودین ماه با حضور در حوزه 56 (مازندران، گلستان و سمنان) با کارکنان شعب این حوزه دیدارو گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و پیشنهادهای آنان قرار گرفت.

به گزارش سیتنا، توده فلاح پس از بازدید از تعدادی از شعب این حوزه، در همایشی که به همین منظور برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تاثیر تک تک کارکنان در تحقق اهداف بانک اظهار داشت: اگر سازمانی بدون هدف و برنامه باشد، قابلیت رشد ندارد، بر همین اساس است که حساسیت ویژه ای از سوی مدیران ارشد بانک برای تحقق اهداف وجود دارد و همه پرسنل بانک در دستیابی به هدف نقش ایفا می کنند و انتظار مدیران بانک  این است که برای دستیابی به این اهداف تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون اجرایی بانک پارسیان در ادامه سخنانش به جذب منابع به عنوان یکی ار نقاط قوت حوزه ها و شعب اشاره و تاکید کرد: حوزه ها و شعب باید در جذب منابع و اعطای تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری و ضوابط و مقررات تمام توان خود را در راستای سوددهی به کار گیرند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به بازاریابی موثرتاکید کرد و افزود: تک تک کارکنان بانک بایستی به عنوان یک بازاریاب عمل کرده و با ارتقای سطح اطلاعات و دانش بانکی در جهت جذب مشتری و منابع بیشترسعی نمایند.

توده فلاح وصول مطالبات را به عنوان یکی از مهمترین موضوعات دانست و افزود: وصول مطالبات می تواند از زیاندهی بانک جلوگیری کند و کارکنان شعب به عنوان خط مقدم خدمت رسانی نقش بسزایی در این امرایفا می کنند و باید تمام همّ خود را در تحقق آن به کار گیرند.

معاون اجرایی بانک پارسیان به روند جوان گرایی در بانک و گشوده شدن عرصه برای رشد همکاران جوان اشاره و خاطرنشان کرد: کارکنان جوان بانک پارسیان با تلاش و کوشش خود می توانند اعتماد مدیران را جلب و با به روز رساندن دانش خود زمینه توسعه این جوانگرایی را فراهم سازند.

پس از سخنان معاون اجرایی بانک، شهیدی، مدیر امور شعب و بیژنی، مدیر پشنیبانی نیز طی سخنانی دیدگاه های خود پیرامون تعامل و هماهنگی بیشتر را مطرح کردند و در پایان راهکارها و دیدگاه های حاضرین در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-04-27 17:37

افزودن دیدگاه جدید