کد مطلب: 

6618

بازار فروش دختران جوان+ تصاویر

جام نوشت: دختران جوان ارتدوکس بلغاری به خاطر عقاید محدود و تندروی دینی و مذهبی در سنین کم و در حدود 15 سالگی توسط والدین از مدرسه خارج شده و در این مکان به فروش می‎رسند. خانواده ها معتقدند با این کار وسوسه های شیطانی و غرایز جنسی این دختران را کنترل می‎کنند.

 

به گزارش سیتنا، هر ساله با جمع شدن در یک مکان خاص در این کشور جشنواره ای ترتیب داده می‎شود که در آن زنان و مردان به همراه دختران و پسر جوان حضور می‎یابند و با رقص و پایکوبی شاهد وصلت ده ها زوج جوان می‎شوند.

خانواده های این دختران با دریافت پولی که گاهی مبلغ آن به 4500 دلار می‎رسد دختر خود را به عقد پسری که خانواده اش این پول را پرداخت می‎کنند در می آورند، شاید به همین دلیل باشد که به این مکان بازار اطلاق می‎شود.

به گفته حاضران در این جشن این محل بهترین مکان برای انتخاب دختران خوب و هنرمند است و هرکس بتواند در این بازار عروس خوبی پیدا کند شانس زیادی داشته است. قیمت پیشنهادی خانواده عروس با توجه به مسائلی نظیر زیبایی دختران ، تحصیل و هنرمندی آنان متغیر است.

بحران اقتصادی اروپا سبب شده است بسیاری از جوانان حتی در این شرایط نیز قادر به ازدواج به صورت رسمی نباشند. این کار به نوعی پایین آوردن شان و منزلت و جایگاه زن است که غرب با چنین کارهایی قصد دارد زن را از جایگاه بالای انسانی خود به یک کالای جنسی تبدیل نماید.

فروش دختران زیبا در بازار عروسی بلغارستان +عکس

فروش دختران زیبا در بازار عروسی بلغارستان +عکس

فروش دختران زیبا در بازار عروسی بلغارستان +عکس

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-04-13 13:58

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
خوب کاملا هم منطقيه اخه ازدواج تواين سن خوب نيست درحالي که بچه در حال کسب تجربه از محيط اطرافشه شوهرش مي دهن؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این یه کلک برای شوهر دادن دخترای ترشیده است
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر پیمان \مکبر
آخه به شما چه ارتباطی دارد؟ متاسفانه این خصوصیت فضولی و ایراد گرفتن از هر آیین و سنت هر قومی وجه ما ایرانیان را تخریب کرده است. این کار از جنبه دین و فرهنگ آنان پسندیده و شایسته است و به احدی هم ربطی ندارد. ماها بسیار کوته فکر هستیم که حتی باسایت های همسریابی چه دایم و چه موقت حتی براساس فرهنگ ودین خودمون مخالفت ورزیده و فیلتر می نماییم.
ارسال شده توسط پیمان \مکبر در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید