کد مطلب: 

6277

همراه اول 55 دقیقه مکالمه‎ی رایگان هدیه می‎دهد

همراه اول در اولین ماه بهار، در قالب طرح 55+5 تا سقف 55 دقیقه مکالمه رایگان هدیه می دهد.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، بر اساس این طرح در فروردین ماه 92 در صورت ثبت نام مشترکین دائمی و اعتباری، در ساعات غیر اوج مصرف (روزهای عادی از ساعت 9 شب الی 8 صبح و تمامی ساعات شبانه روز ایام تعطیلات رسمی و روزهای جمعه) پس از اتمام 5 دقیقه مکالمه در یک تماس درون اپراتوری (به همراه اول و تلفن ثابت)، دقایق بعدی تا سقف 55 دقیقه رایگان خواهد بود.

ثبت نام  در این طرح از طریق ارسال عدد 1 لاتین به 8055 صورت می گیرد. (هزینه پیامک طبق تعرفه محاسبه شده و مشترک هزینه اضافه جهت ثبت نام پرداخت نمی کند).

طرح مذکور صرفاً برای انواع مکالمات درون شبکه (به همراه اول و تلفن ثابت) بوده و شامل مکالمات خارج از شبکه (سایر اپراتورها)، رومینگ بین‏الملل، خارجه و سایر خدمات و سرویس‏های همراه اول نمی شود.

در هر تماس درون شبکه (به همراه اول و تلفن ثابت) بیش از 5 دقیقه، فقط هزینه 5 دقیقه اول مکالمه محاسبه و پس از دقیقه پنجم در همان تماس تا 55 دقیقه مکالمه رایگان می‏باشد.

مشترکین دائمی همراه اول در طول اجرای طرح، می‏توانند جهت اطلاع از میزان تخفیف بهرمند شده، عدد 0 لاتین را به شماره 8055 پیامک کنند.

بازه زمانی اجرای طرح و مهلت ثبت نام فروردین ماه 92 است. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال اپراتور اول به نشانی WWW.MCI.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-03-25 09:02

افزودن دیدگاه جدید