کد مطلب: 

624

سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تنها به افرادی منتخب واگذار شده‌است!

مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه با بیان این‌که واگذاری‌ سیم‌کارت‌هایی که تاکنون انجام شده به صورت تجاری نبوده است تاکید کرد که واگذاری‌های اخیر به یک‌سری افراد منتخب صورت گرفته است.
سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تنها به افرادی منتخب واگذار شده‌است!

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، شاهین آرپناهی - مدیر کل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه قرار بود در ابتدا در تهران و کرج واگذار شود که طی دو هفته گذشته این واگذاری در کرج انجام شد و هر روز نیز به تعداد بیش‌تری واگذار می‌شود و پس از آن قرار است در هشت شهر بزرگ کشور و سپس در سراسر کشور واگذار شود.

وی درباره قیمت این سیم‌کارت‌ها خاطر نشان کرد: هنوز قیمت‌گذاری سیم‌کارت‌های اپراتور سوم انجام نشده که البته سقف قیمت‌ها را رگولاتوری به ما اعلام کرده و باید نهایی شوند.

آرپناهی افزود: هر زمانی که بخواهیم فروش تجاری داشته باشیم با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هماهنگ کرده و اعلام می‌کنیم اما نحوه فروش، قیمت نهایی و نحوه خریداری سیم‌کارت‌ها هنوز نهایی نشده و قبل از فروش حتما در این باره اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش سیتنا؛ هنوز نام قطعی برند برای سیم‌کارت‌های اپراتور مشخص نشده و ظاهرا در حال انتخاب هستند و به گفته مسوولان مربوطه از 10 گزینه، پنج گزینه جدی‌تر است اما اخیرا در برخی رسانه‌ها برند «رایتل» برای این اپراتور عنوان شده بود که هنوز به صورت رسمی از طرف این اپراتور اعلام و نهایی نشده و تا زمانی که از سوی تامین تله کام اعلام نشود، قطعیت نخواهد داشت.

اما آرپناهی درباره دلایل و اگذار نشدن سیم کارت‌های این اپراتور در تهران هم گفت: درتهران مشکل سایت داریم و باید شهرداری با ما همکاری کند زیرا بحث توسعه سایت با محدودیت مواجه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-28 10:06

افزودن دیدگاه جدید